vineri, 2 octombrie 2015

Macrou marinat in sos de tomate


Ca iubesc pestele cred ca deja v-ati prins. Dovada stau multele retete in care pestele este vedeta principala. Am facut Ciorba de pesteBriose aperitiv cu sardineBriose aperitiv cu tonChec aperitiv cu somon si marar, Macrou marinat si o multime de alte retete cu diferite soiuri de peste, pe care va invit sa le descoperiti rasfoind Indexul de retete. Niciodata pana acum insa nu am facut peste cu sos!
Responsabila pentru aceasta prima incercare, care fie vorba intre noi a fost o mare reusita ♥♥♥, este Simona Callas. La ea am vazut poze nascatoare de pofte si a fost musai sa incerc si eu.
Reteta este foarte simpla si rezulta o mancare tare buna ♥♥♥
Este o reteta conforma cu dieta Montignac - faza II si dieta Dukan - zile PL, incepand cu faza de croaziera.

Ingrendiente:
- 5 bucăti macrou potrivite
- 1 ceapa medie
- 1 morcov marisor
- 1 ardei gras mediu
- 500g pasta de tomate mai subtire
- sare si piper macinat
- 1 lingurita oregano uscat
- 2 linguri otet
- 1 lingurita slim sugar
- 2 frunze dafin


Macroul decongelat l-am curatat de mate si i-am taiat capul si coada. L-am spalat bine si fiecare bucata am taiat-o in jumatate.
Morcovul l-am taiat rondele nu prea subtiri si ceapa am taiat-o solzisori.
Intr-o tava cu peretii inalti am pus morcovul si ceapa si le-am stropit cu cele doua linguri de otet. Deasupra lor am presarat sare si piper macinat.


Peste legume am asezat bucatile de macrou si le-am presarat cu oregano uscat, putina sare si piper macinat.


Am bagat tava la cuptor, la foc mediu, pe raftul din mijloc, pentru 20 minute. Intre timp am taiat ardeiul marunt si l-am pus impreuna cu pasta subtire de tomate, indulcitorul si o cana cu apa intr-o craticioara pe foc mediu. Am lasat sosul sa fiarba cateva minute, pana cand am scos tava din cuptor.


Am turnat sosul de tomate in tava si am adaugat si foile de dafin. Am bagat tava din nou in cuptor, la foc mediu spre mic, pentru aproximativ 40 minute.



Pentru decor eu am taiat cateva codite de ceapa verde si am presarat in fiecare farfurie inainte de a servi.


Mancarea asta a fost buna calda, dar si mai buna ni s-a parut a doua zi, rece ♥♥♥ Jurai ca mananci peste la conserva, in sos tomat ♥♥♥



Sa ne fie de bine!

La final vreau sa va aduc aminte ca site-ul adiograsime.ro ofera reducere 5% oricarui cumparator care precizeaza numele acestui blog, Cristina's World, in casuta de comentarii din pagina de comanda, inainte de a finaliza comanda.



Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana