marți, 9 septembrie 2014

Casuta de cautare pe blog


Sunt tot mai des intrebata cum se potate gasi pe blog o anumita reteta sau un anumit ingredient.
Raspunsul la aceasta intrebare este foarte simplu: folositi casuta de cautare pe blog!
Desi raspunsul este simplu, am constatat ca multi nu stiu unde se afla aceasta casuta de cautare, iar cei care o observa nu stiu la ce foloseste, asa ca am considerat ca este necesar sa scriu acest articol.

Casuta de cautare pentru blogurile de pe platforma blogspot se gaseste in coltul din stanga sus, in bara de deasupra headerului (titlul blogului) si nu trebuie sa faceti nimic special pentru a beneficia de ea, deoarece este este in acel loc in mod default. Bineinteles, daca ati umblat in setari si ati eliminat navbarul, asa cum este aratat si in articolul Cum să ascunzi bara de sus (navbar-ul) în Blogger - Guest Post, atunci nu veti vedea acea bara deasupra blogului vostru. Eu am pastrat bara, deci am si casuta de cautare.
Ceea ce trebuie iarasi sa stiti, este ca nu trebuie sa stiti exact titlul articolului/retetei pentru a va folosi de aceasta casuta de cautare, ci este suficient sa stiti un cuvant din text sau din titlul postarii. Tastati acel cuvant in casuta de cautare si apasati pe mica lupa din dreapta casutei. Vi se vor afisa pe blog doar acele articole care contin cuvantul cautat de voi.
Exemple:
1. Sa zicem ca eu caut pe blog o reteta cu cartof. Tastez cuvantul cartof in casuta de cautare si apas pe lupa.



Automat mi s-au afisat toate postarile in al caror text (continut) sau titlu exista cuvantul cartof. Acum nu-mi mai ramane decat sa gasesc reteta care ma intereseaza.

2. Urmez dieta Dukan, caut o reteta fara legume si vreau sa mi se afiseze doar retetele conforme cu zilele PP. Scriu in casuta de cautare zile PP si automat mi se afiseaza toate retetele in care este precizat ca sunt conforme cu dieta Dukan- zile PP.


Dupa cum observati, casuta de cautare este de mare ajutor, deci profitati de ea!
Sunt sigura ca acest articol va va fi de mare ajutor :)

P.S. Pentru cautarea unei anumite retete pe acest blog, foarte util este si Index retete.

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana