vineri, 24 ianuarie 2014

Ciorba de peste


E buna ciorba asta sa ne mai spele matele de "greutati"!
Ciorba de peste este mai buna cand o faci in cantitate mare, intr-un ceaun, afara, la foc de lemne! Dar nici cu varianta mini nu ne este rusine :D
Cateva ingrediente, amintiri din belsug si o pofta de zile mari - cam astea sunt esentiale pentru a rezulta o ciorba buna buna.
Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PL.

Ingrediente:
- un cap si o coada de crap (aproximativ 1 kg)
- 1 morcov mare
- 1/4 radacina de telina nu prea mare
- 1 radacina patrunjel
- 1 ardei mare
- 4 rosii
- 1 lingura pasta de tomate
- 3 cepe mici sau 1 ceapa mare
- patrunjel si leustean
- sare

Eu am avut mix de radacinoase (morcov, radacina telina,radacina patrunjel) la congelator.


Intr-o oala am pus la fiert in 2 litri apa legumele taiate marunt, in afara de rosii. Am adaugat 1 lingurita rasa de sare si am lasat legumele sa fiarba la foc mic.



Am tocat rosiile cu ajutorul mixerului si le-am amestecat cu pasta de tomate.



Dupa ce legumele au ajuns la consitenta dorita, am adaugat in oala rosiile si am lasat ciorba sa ajunga iar la fierbere.


Cand ciorba a inceput sa fiarba am adaugat in oala bucatile de peste.


Dupa 15 minute am oprit focul si am adaugat in oala verdeata tocata marunt.


Am servit ciorba fierbinte, cu ardei iute. Doamne, ce bunatate!


Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana