miercuri, 19 august 2015

Dovlecel pane cu tofu afumat


Cineva imi spunea la un moment dat ca nu suporta dovleceii, ca n-au nici un gust si ca n-ar manca dovlecel nici daca ar muri de foame. Nici junioara mea nu se omoara dupa ei si daca se intampla ca mancarea sa contina dovlecel vizibil, adica sa se observe clar in farfurie bucata de dovlecel, refuza sa manance. Eu nu inteleg aceste mofturi dar nu oblig pe nimeni sa manance ce nu-i place. Cu toate acestea nu voi scoate dovlecelul din meniu si voi incerca mereu sa conving mofturosul sa guste inainte sa hotarasca daca ii place sau nu.

Mie imi place mult dovlecelul ♥♥♥ Este o leguma versatila din care se pot face tot felul de bunatati, pe deasupra este ideal in diete. Pe blog am publicat o gramada de retete cu dovlecel pana azi si sunt sigura ca vor mai urma o gramada in viitor. Dati o sansa dovlecelului si veti fi uimiti de cat de bun poate sa fie!
Reteta de fata este conforma cu dieta Montignac - faza I si dieta Dukan - zile PL, incepand cu faza de croaziera.

Ingrediente:
- 2 dovlecei tineri
- 1 cutie tofu in saramura (eu am avut afumat, de la firma Inedit)
- 3 oua
- 2 linguri faina de soia
- 1 lingurita amestec de ierburi italiene
- sare (eu am avut sare roz de Himalaya)


Dovleceii i-am taiat felii pe lung. Am presarat feliile cu sare si le-am lasat intr-o strecuratoare sa se mai scurga de apa. Dupa o ora le-am clatit rapid cu apa rece si le-am lasat iar sa se scurga pana cand am pregatit celelalte ingrediente.
Tofu l-am scurs de saramura si l-am razuit pe razatoarea cu ochiuri mari.
Intr-un castronel am batut bine ouale cu faina de soia si condimentele.


Am aprins focul la cuptor si am pregatit o tava captusita cu hartie de copt.
Feliile de dovlecel le-am dat prima data prin amestecul condimentat de oua, apoi le-am presat bine in razatura de tofu, pe ambele parti, si le-am asezat in tava.


Am bagat tava in cuptorul fierbinte, la foc mediu, pe raftul de sus, pentru aproximativ 40 minute.
Miroase grozav de bine ♥♥♥


Tofu formeaza o crusta delicioasa si se potriveste de minune cu dovlecelul ♥♥♥


Sunt foarte buni chiar si a doua zi, crusta ramanand la fel de ferma. Sunt perfecti ♥♥♥



Merg de minune si la pachetel ♥♥♥


Sa ne fie de bine!

PS Dovleceii astia i-a mancat si junioara  :D

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana