Bento box saptamana 7 (29 octombrie - 1 noiembrie)

Luni 29 octombrie:


Crenvusti de pui (fierti), cubulete de cascaval, mini -sandwich (paine cu cartofi si pateu), felii de ardei gras verde, felii de nectarina si banuti de ciocolata.

Marti 30 octombrie:


Mancare de cartofi cu carne si cimbru, la punga, ardei gras verde, mar cu scortisoara.

Miercuri 31 octombrie:


Friganele umplute cu cascaval, felii de nectarina si banuti de ciocolata.

Joi 1 noiembrie:


Pastrama, telemea de capra, mini-frigarui cu paine si pateu, ardei gras verde si cubulete de mar.

11 comentarii:

  1. Cristina, esti grozava!
    Tare atenta esti cu meniul copilului.
    Ii diversifici sanatos alimentatia si ii oferi surprize zilnic.
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Kyra! :)
    Incerc sa fac ce trebuie :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cristina, doresc sa te intreb si eu ceva legat de recipient.

    Am inteles din postarile tale anterioare ca l-ai luat dintr-un magazin din Tg.Mures(sper ca am retinut corect) si ca a fost in jur de 12 lei. Ei bine, eu colind netul in lung si-n lat in ultima vreme, cautand idei, recipiente pentru masa de pranz la pachet. Pe site-urile americane am gasit doua dintre cele mai vandute recipiente stil "lunch box", printre care este si recipientul tau care vine de la firma "Easy lunchboxes". Nu cumva asta scria pe ambalajul cutiei cand l-ai luat? Si are capace colorate, nu?

    Daca este vorba de aceeasi cutie, vreau sa mi-o comand si eu de pe site-ul firmei, dar ma intereseaza o informatie de la tine, din partea cuiva care a folosit cutia si a folosit-o la noi, in Romania.

    Am citit multe critici privind cutia, cum ca capacul nu se inchide bine(asa a fost gandit, ca sa se deschida usor de catre copilul caruia ii pregatesti pranzul) si ca, de asemenea, cutia crapa foarte usor. Ti-a curs mancare din ea vreodata?

    Aceste 3 intrebari mi-ar fi de mare folos, daca si cand ai putin ragaz sa-mi raspunzi.

    Mii de multumiri!
    Cristina

    RăspundețiȘtergere
  4. Servus Cristina!
    Cutia mea face parte dintr-un set de 4 bucati si tot setul a costat 12 lei :D Da, l-am cumparat de la un magazin universal din Tg. Mures. Nu, pe cutie sau pe ambalaj nu scria Easy lunchboxes. Cunosc firma asta de care spui tu, pentru ca urmaresc multe bloguri care folosesc cutii cu aceasta sigla. Mie mi se par un pic cam scumpe, dar stiu ca sunt foarte apreciate. Eu am cautat multa vreme in magazine cutiute compartimentate pentru pachetel si am fost foarte dezamagita cand am vazut ca practic sunt cam inexistente pe piata. Iti dai seama ce bucuroasa am fost cand am vazut pe un raft setul asta, mai ales ca initial nici nu am vrut sa intru in magazinul respectiv :D
    Cutiile mele, ca si cele de la firma sus amintita, nu se inchid etans. Capacele sunt destul de maneabile si pana acum nu s-au crapat. Chestia cu lipsa etanseitatii am rezolvat-o punand cutiuta pentru pachetel intr-o gentuta separata de ghiozdan. Poti vedea aici despre ce vorbesc : http://cristina-cristinasworld.blogspot.ro/2012/09/bento-box-saptamana-1-18-septembrie-21.html
    Gentuta asta m-a salvat de la "catastrofe" pentru ca nu permite cutiei sa se miste deloc.
    Iti urez spor la cautat si inspiratie maxima!
    Nu ezita sa ma intrebi daca mai ai nelamuriri :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scuza-ma, am scris ca setul contine 4 bucati, dar el a fost compus doar din 3 bucati la fel :)

      Ștergere
  5. Multumesc mult pentru raspuns Cristina.

    M-am mai lamurit acum in privinta cutiei. Probabil ca stand pe orizontala si nu pe verticala, nu are prea mult joc, plus de asta, am vazut ca asezi si sticla de apa deasupra ceea ce tine cutia bine pe loc. Ideea e foarte buna, insa te mai intreb ceva- nu ii este cateodata greu sa care, pe langa ghiozdan, si gentuta separat? Te intreb pentru ca si unul din copiii mei incepe scoala din toamna si ma intreb daca nu cumva ii va fi greu sa care si ghiozdanul si geanta de mancare dupa el.

    Cristina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristina, gentuta in sine nu este grea deloc :) Junioara mea nu s-a plans niciodata ca trebuie sa care inca o gentuta. Probabil pentru ca i s-a parut normal sa fie asa :D
      Oricum, la cate chestii cara in ghiozdan, numai pachetelul+sticla cu apa+prosopelul mai lipsea. Este mult mai practic sa fie puse in gentuta separata.
      De cateva ori insa a venit de la scoala fara gentuta pentru ca o uita pe marginea scaunului :)) Intre timp a devenit mai responsabila si are mai multa grija sa nu uite ceva la plecare :)
      In strainatate practica asta cu gentuta separata pentru mancare, este ceva obisnuit. M-as bucura foarte tare sa devina si la noi un obicei printre scolari. :D

      Ștergere
  6. super! mă bucur tare să văd postările tale cu bento box-uri. nice!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :D
      Voi relua aceasta rubrica incepand de saptamana viitoare.

      Ștergere
  7. Postarile tale cu bentobox sunt o inspiratie pentru noi toti/toate. Astept cu nerabdare sa incepi rubrica din nou.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos!
      Acum vad ca am promis ca voi relua aceasta rubrica si pana acum nu m-am tinut de cuvant :) Voi remedia problema chiar maine :D

      Ștergere

Printfriendly

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...