joi, 5 februarie 2009

Glume intr-o zi de joi

"Angajam vanzatoare!"
Se prezinta o fatuca la interviu, patronul o ia si`o prelucreaza:
- Fata draga, noi nu zicem NU clientului chiar daca nu avem produsul in stoc... il aburim, il amanam.
Zis si facut, trece o luna, prinde fata manevra, intra un cetatean:
- Manusi aveti?
-Pai sigur....de care sa fie? De piele? Tricotate? Cu un deget, cu 2 cu 5? - De jacheta?
- La palton, ca vine iarna!!! zice clientul .
- Domnule, eu propun sa veniti maine cu paltonul sa vedem ce se asorteaza.
Pleaca omul,dar cand sa iasa pe usa. intra unul super furios cu un colac de wc si cu o placa de faianta in mana:
- Cucoana, uite asta e capacul de la buda, asta e nuanta de faianta, fundu ti l-am aratat ieri, acum imi dai hartie igienica?!!!
***********************
Doi tineri erau casatoriti doar de doua saptamani. Sotul, desi era foarte indragostit, abia astepta sa iasa in oras cuvechii lui prieteni sa petreaca. Asa ca ii spuse sotiei:
"Scumpa mea, vin repede."
"Unde mergi iubitel?" intreba sotia.
"Merg pana la bar, draguto. Sa beau o bere."
"Vrei bere dragostea mea?"il intreaba sotia deschizand usa de la frigider si ii arata 25 de tipuri diferite de bere, din 12 tari diferite:Germania,Olanda, Japonia, India...
Sotul nu stia ce sa faca, sigurul lucru pe care a fost in stare sa ilspuna a fost:
"Da, acadeaua mea... dar la bar... stii tu... au halbe inghetate..."
Nu a apucat sa termine fraza, ca sotia il intrerupse:
"Vrei halba inghetata iepuras?" si scoase din congelator o halba atat de inghetata ca abia putea sa o tina in mana.
Sotul devenise cam palid, dar spuse:
"Da, motanel, dar la bar au tot felul de gustari delicioase... Nu stau mult, vin imediat. Promit. Ok?"
"Vrei gustari papusel?" Deschise cuptorul si scoase 5 tavi cu diverse gustari aburinde (aripi de pui, ciuperci, coaste de porc...)
"Dar draga mea... la bar... stii, se mai injura, se vorbeste urat..."
"Vrei vorbe urate draga?" ..."AUZI BA P_ _A! BEA-TI IN P_ _ A MEA BEREAIN NENOROCITA AIA DE HALBA INGHETATA SI MANCA-TI CACATELE DE GUSTARI,PENTRU CA ESTI INSURAT, SI NU MERGI NICIUNDE!!! CLAR, NENOROCITULE?!!!"
...si au trait fericiti pana la adanci batraneti....

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana