joi, 1 ianuarie 2015

Carnati fierti in zeama de varza


Bun venit 2015!!! Sa fii un an bun si sa ne bucuram de tine!!!
La multi ani celor care poarta numele Sfantului Vasile!!! Va doresc petrecere frumoasa!!!
Incep anul in forta, cu o idee pentru servirea carnatilor proaspeti, alta decat prajirea lor sau coacerea la cuptor.
Ideea, ca sa nu-i zic reteta, este conforma cu dieta Montignac - faza I si cu dieta Dukan - zile PP, incepand din faza de atac, daca folositi carnati facuti de voi, din carne de pui/curcan/capra/iepure/vanat. Carnati de pui facuti in casa.
Intr-o cratita inalta am pus carnatii prospeti si am turnat peste ei zeama de varza cat sa-i acopere.


Am pus cratita pe foc mic si am lasat carnatii sa fiarba 15 minute din momentul in care zeama de varza a inceput sa clocoteasca.


I-am scurs bine de zeama si i-am servit imediat la masa, asa fierbinti.
Sunt foarte buni! ♥♥♥



Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana