vineri, 5 septembrie 2014

Maioneza dukan fara branza


Pe blog mai apare o reteta de maioneza conforma cu dieta Dukan: Maioneza fara ulei.
Aceasta reteta este foarte diferita de prima, atat prin ingredientele folosite cat si prin modul de preparare. Consistenta este ca a unei budinci, ceea ce si este la baza. Se potriveste de minune in amestecuri de legume.

Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PP, incepand din faza de croaziera si am ales sa o public separat fata de reteta la care am folosit-o, pentru a fi gasita mai usor pe blog.

Ingrediente:
- 200 ml lapte 1.5% grasime
- 1 galbenus
- sare
- 20 g amidon de porumb
- 1 lingurita mustar fara zahar
- zeama de lamaie - dupa gust


Galbenusul l-am amestecat cu sarea si cateva linguri de lapte cald. Amidonul l-am dizolvat in doua linguri de lapte.


Am amestecat galbenusul cu amidonul dizolvat si restul de lapte si am fiert amestecul pe foc mic, amestecand mereu, pana cand s-a ingrosat ca o budinca. Am oprit focul si am lasat budinca sa se raceasca.


Dupa ce budinca s-a racit bine, Am turnat-o in vasul mixerului si am mixat-o impreuna cu mustarul si zeama de lamaie. Mustar si zeama de lamaie se poate adauga dupa cum va place.


La final i-am adaugat si un catel de usturoi, pentru ca am folosit maioneza la o salata de ciuperci, dar se poate adauga patrunjel sau se poate lasa simpla.


Reteta pentru salata de ciuperci va fi publicata duminica, 7 septembrie.

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana