miercuri, 31 mai 2017

Placinta de conopida - dukan style


Conopida este una dintre legumele mele preferate, alaturi de ardei si castraveti. Este versatila si o pot folosi atat la ciorbe cat si la pizza, chiftele sau tocanite. O ador ♥♥♥

Cateva retete minunate cu conopida:
Conopida cu pui, ou si legume la wok
Salata de conopida cu maioneza
Chiftelute de conopida
Placinta de pui cu conopida
Supa dreasa de conopida

Pentru reteta de fata am folosit urmatoarele ingrediente:
- 1 conopida medie (aproximativ 1 kg)
- 1 piept de pui afumat
- 2 castraveti murati
- 140g branza de vaci ( 0.5% grasime - Pilos)
- 4 oua
- 2 linguri tarate ovaz
- 1 lingura drojdie inactiva
- 2 linguri faina de soia
- 1 lingurita oregano


Intr-un castron am mixat bine branza de vaci, ouale, taratele de ovaz, faina de soia, oregano si drojdia inactiva.


Pieptul de pui afumat l-am taiat cubulete mici. Castravetele murat l-am taiat feliute si l-am scurs bine de zeama. Conopida cruda am maruntit-o in vasul mixerului.


Am amestecat bine totul si compozitia rezultata am turnat-o intr-o tava rotunda (diametrul 27 cm) captusita cu hartie de copt.
Sare nu a fost nevoie sa adaug in compozitie pentru ca este destula in pieptul de pui afumat si in castravetii murati. In plus, drojdia inactiva inlocuieste sarea cu succes in acest preparat.


Am copt placinta la 180 grade, caldura sus si jos, cu ventilatie, pe raftul din mijloc al cuptorului, timp de o ora.
Deasupra prinde culoare foarte frumoasa si miroase tare bine ♥♥♥


Am scos placinta din tava pe un gratar si am lasat-o sa se raceasca bine inainte de a o felia.
Se feliaza foarte usor si este foarte gustoasa ♥♥♥



Este perfecta la micul dejun sau la pachetel ♥♥♥
Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PL si dieta Montignac.


Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana