Trece╚Ťi la con╚Ťinutul principal

Oua de Paste - 2016


  Am fost nevoita sa astept aproape un an sa postez pozele astea ­čśâ Le-am descarcat din aparat mult dupa Paste si era prea tarziu sa apar pe blog cu ousoare gatite. Dar a venit si momentul lor pana la urma ­čśâ
  Bineinteles ca Teodora a fost resposabila pentru ousoare, deci s-a apucat de treaba:
- a insirat pe tot patul si pe masa o colectie intreaga de abtibilduri
- a cautat caciulitele facute in 2015 si alte accesorii
- a pregatit borcanele cu vopsea de oua
- a pregatit un cosulet
Treaba a mers snur si la final am avut 20 de ousoare colorate, care mai de care mai gatit si mai haios. Jumatate din ele le-am daruit prietenilor si familiei extinse si toti au fost incantati de ele ♥ Junioara a fost tare mandra ­čĹ»








Vreau sa cred ca voi posta saptamana viitoare pozele cu ousoarele 2017 ­čśâ
Pana atunci doresc tuturor sarbatori luminate, ganduri curate si inima usoara! Paste fericit!!!

Comentarii

  1. felicit─âri pentru ou─â - frumos decorate - stil propriu ! Pa┼čte Fericit !

    R─âspunde╚Ťi╚śtergere
    R─âspunsuri
    1. Trebusoara asta a revenit junioarei de cativa ani si mereu are alte idei :D

      ╚śtergere
  2. Ce frumoase sunt! Eu anul ─âsta m-am ├«nt├ólnit la Herculane cu 85 de ou─â (Aveam nevoie de cel pu╚Ťin 100, Maria! - ?!!!?) colorate cu foi de ceap─â ╚Öi decorate cu ierburi ├«n ciorap, exact cum f─âcea Mamaie ├«n copil─âria mea. Dar varianta 2017 mai con╚Ťine ╚Öi fluturi, albinu╚Ťe 3D peste modelul m─ârar ╚Öi ro╚Öu nu prea ro╚Öu. Ar─âtau fabulos ├«n co╚Öul ─âla uria╚Ö cu ╚Ötergar! Hai cu astea de le ai ├«n frigider :-p

    R─âspunde╚Ťi╚śtergere
    R─âspunsuri
    1. Numai gura este de mine se pare :P Imediat se implineste o luna de la Paste si eu tot nu am postat ouale 2017.

      ╚śtergere
  3. Minunat!! Chiar poate fi mandra! Ultimul ou e preferatul meu :)
    Caciulitele sunt foarte originale, asa ceva nu am mai vazut.
    Ooh.. imi amintesc cand pictam si eu ouale in copilarie.. sau cand culegeam frunze (coada soricelului) pentru a le colora cu forme pe ele.. Ce timpuri :)

    R─âspunde╚Ťi╚śtergere
    R─âspunsuri
    1. Evelyn, caciulitele se fac foarte usor si am facut mai multe modele acum 2 ani. Este si o postare pe blog cu parada caciulitelor :D
      Eu nu am amintiri cu oua colorate pentru ca de ele se ocupa mereu mama. Uneori ne chema sa o ajutam sa le ungem cu grasime dupa ce le vopsea, dar erau foarte fierbinti si mereu abandonam :D Preferam sa fac prajituri si mama mi-a plasat cu bucurie sarcina asta :D

      ╚śtergere

Trimite╚Ťi un comentariu

Post─âri populare de pe acest blog

Prajitura cu rabarbar

Prajitura turceasca cu gris si iaurt

Pizza cu blat din paine

Tocanita de ceapa cu pipote si inimi de pui

Frunze de vita de vie conservate in saramura, la borcan

Friptura frageda de cocos

Macrou marinat in sos de tomate

Prajitura Krem a la krem - dukan style

Socata acidulata

Sunca fiarta in zeama de varza murata