miercuri, 14 septembrie 2016

Prajitura pufoasa cu mere si scortisoara - dukan style


Reteta de fata este preluata de la Ioana - Retete Dukan. Eu am dublat ingredientele pentru ca am vrut o prajitura mai mare. Iese atat de buna, ca nimeni nu-si va da seama ca este o prajitura dietetica ♥ Nu contine alimente tolerate in blat, iar daca inlocuiti merele cu dovleac sau branza, prajitura va fi perfecta incepand cu faza croaziera a dietei Dukan. Se incadreaza si pentru dieta Montignac, deci sigur se incadreaza si in alte diete.


Ingrediente:
***Blat:
- 8 oua
- 6 linguri tarate ovaz
- 2 lingurite faina de konjac
- 12 linguri scuturate lapte praf 0.1%grasime
- 5 linguri slim sugar
- 1 pliculet praf de copt (10g)
- 1 lingura esenta de vanilie
- 1 lingura esenta de unt
***Umplutura:
- 6 mere potrivite
- 4 lingurite slim sugar
- 2 lingurite pudra de scortisoara
- 1 lingurita esenta de vanilie


Merele le-am razuit pe razatoarea cu ochiuri mari si le-am amestecat intr-un castron cu indulcitorul, scortisoara si esenta.


Intr-un bol am mixat 10 minute la viteza maxima ouale si faina de konjac.


Compozitia se ingroasa bine si va avea consistenta de crema pufoasa.


Continuand mixarea, am adaugat in bol taratele de ovaz,...


... laptele praf, indulcitorul, praful de copt si esentele.


Jumatate din compozitie am turnat intr-o tava patrata de silicon  cu peretii inalti ( 20X23 cm). Am bagat tava in cuptor, pe raftul de sus, la foc mediu spre mare, pentru 15 minute,


Am scos tava din cuptor si am nivelat peste blat umplutura de mere.


Deasupra merelor am turnat restul de compozitie pentru blat si am bagat tava in cuptor, tot pe raftul de sus si la foc mediu spre mare, pentru 40 minute.




Prajitura se coace foarte frumos, blaturile devenind pufoase. ♥ Dupa ce s-a copt, am scos prajitura pe un gratar si am lasat-o sa se racoreasca. Se feliaza foarte frumos, miroase tare bine si este delicioasa ♥



A fost perfecta la micul dejun, alaturi de o cana de ceai, dar si la pachetel alaturi de o cafea buna ♥


Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana