marți, 14 aprilie 2015

Chec cu tarate si unt de cocos


Checul acesta a fost neasteptat de bun! ♥♥♥
Imi ramasese ceva unt de cocos dupa ce am facut biscuiti cu unt de cocos si tarate de grau si tare ravneam la un chec pufos si aromat, asa ca am pus mana si am facut acest chec delicios cu aroma de ness. A fost o alegere inspirata si ne-a placut foarte mult ♥♥♥

Reteta de fata este dietetica si poate fi consumata in dieta Dukan incepand cu faza de consolidare. Teoretic din checul acesta puteti gusta si daca sunteti in faza de croaziera a dietei Dukan, dar doar o felie, pentru ca trebuie sa fim atenti la cantitatea de grasime acceptata in dieta (1 lingurita ulei cocos/zi - aliment tolerat).
Untul de cocos il puteti cumpara de pe site-ul adiograsime.ro. Tot aici gasit o gramada de alte produse care fac dieta mult mai usor de tinut.

Ingrediente:
- 5 oua
- 2 linguri tarate ovaz
- 2 linguri tarate grau
- 3 linguri eritritol cu stevia
- 2 linguri gluten
- 150g unt de cocos topit
- 1 lingurita praf de copt
- 1 lingurita esenta vanilie
- 1 lingurita ness

Albusurile le-am batut spuma tare cu un praf de sare.
Restul ingredientelor, mai putin ness-ul, le-am mixat bine.


In acest amestec am adaugat doua linguri spuma de albus si am mixat iar pentru a-l inmuia si astfel sa-l pot amesteca mai usor cu restul de albus batut.


Am incorporat si restul de spuma cu ajutorul unui tel si cu miscari usoare.


3/4 din amestecul obtinut l-am turnat intr-o forma de silicon pentru guguluf si l-am nivelat frumos. Restul de compozitie l-am amestecat cu o lingurita de ness si l-am nivelat peste compozitia deja pusa in forma de silicon.


Am batut forma usor de masa ca sa se aseze bine, apoi am bagat-o in cuptorul electric, la 160 grade, foc sus si jos cu ventilatie, pentru 40 minute.



Am rasturnat checul pe un platou, l-am lasat sa se raceasca si l-am pudrat cu putin lapte praf. Se feliaza foarte frumos, miroase foarte bine si este delicios ♥♥♥


Checul este pufos si satios si a fost perfect langa cafeaua de dimineata ♥♥♥



Ia priviti o sectiune mai sectionata:


Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana