Green sugar - indulcitor natural


Luna aceasta am fost contactata pe mail si am fost intrebata daca sunt interesata sa incerc indulcitorul Green sugar, produs de laboratoarele Remedia. Pentru ca am raspuns afirmativ, am primit produsul pentru testare, atat in varianta lichida cat si in varianta uscata, precum si un sort de panza.


Conform instructiunilor, se utilizeaza la fel ca zaharul. Este stabil la coacere, fierbere sau congelare. Nu fermenteaza si are valoare energetica zero. Puterea de indulcire este egala cu a zaharului si are zero calorii.



Este un indulcitor natural, cu o gramada de beneficii:


Abia astept sa vad cum se comporta in preparate! M-as bucura sa promovez un produs romanesc ce poate fi folosit fara probleme chiar si de cei care tin dieta. ♥♥♥
Sunteti interesati sa incercati acest produs?

8 comentarii:

  1. Buna,

    Da, dar am vazut ca e destul de scumpicel in comparatie cu Xylitolul, pe care il folosesc momentan. Te astept pe tine sa-mi zici cum e :) 1kg=80 RON :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu pot sa zic ca m-a dat pe spate, mai ales ca am incercat eritritolul cu stevia furnizat de adiograsime.ro, care mi se pare genial ♥
      Nu cred ca voi avea colaborare cu laboratoarele Remedia, chiar daca mi-am dorit acest lucru. Nu pot recomanda un produs doar pe considerentul "este facut in Romanaia".

      Ștergere
    2. Va rog sa imi spuneti daca la "Dia-Wellness înlocuitor de zahăr 1:4 CALORIE 0" faceti referire. Sunt in cautarea unui inlocuitor de zahar care sa fie acceptat si de copii (ca si gust). Multumesc!

      Ștergere
    3. Da, despre el este vorba :)
      http://adiograsime.ro/magazin/inlocuitor-de-zahar/inlocuitor-zahar-indulcitor-natural-sanatos-dia-wellness-inlocuitor-de-zahar-1-4-detalii.html

      Ștergere
  2. Nu exista substante de acest gen cu 0 kcal / 100 grame, doar in filmele SF.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Erythritol

    Side effects[edit]
    In general, erythritol is free of side effects in regular use. Doses over 50 grams (1.8 oz) can cause a significant increase in nausea and stomach rumbling (borborygmi).[9] Rarely, erythritol can cause allergic hives (urticaria).[10]

    When compared with other sugar alcohols, it is also much more difficult for intestinal bacteria to digest, so is less likely to cause gas or bloating than other polyols,[7] such as maltitol, sorbitol, or lactitol.

    Substanta asta se pare, ca in doze peste 50 grame da ameteli si balonare. Cred .. ca as merge totusi pe zahar care tot din surse naturale se obtine pana la urma.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cine sunt eu sa te contrazic?
      Totusi, tin sa precizez ca nu prea ai cum sa consumi 50 g dintr-o data :D Ramane o alternativa viabila pentru diabetici si cei care tin dieta, chiar daca nu are fix 0 calorii la suta de grame.

      Ștergere
  3. Eu da, sunt mereu interesata sa incerc noi inlocuitori pentru zahar, atat pentru mine cat si pentru copil si pentru parintii cu diabet.
    Multumim pentru sugestie!

    RăspundețiȘtergere

Printfriendly

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...