duminică, 12 octombrie 2014

Budinca de conopida cu telemea


Probabil v-ati dat seama pana azi ca sunt fan conopida ♥ Retete cu conopida sunt o gramada pe blogul meu si numarul lor va tot creste in viitor deoarece eu cumpar conopida in mod constant.

Reteta de azi este una foarte simpla, asa cum imi place mie. Este conforma cu dieta Montignac - faza I si dieta Dukan - zile PL.

Ingrediente:
 - 600g conopida - eu am folosit coditele ramase dupa ce am razuit inflorescenta pentru o alta reteta
- 3 oua mari
- 3 fire ceapa verde
- 250g telemea dietetica sau branza de vaci granulata, scursa bine de zer
- 1 lingurita praf de usturoi
- 1 varf lingurita piper negru macinat
- 1 lingurita rasa sare

Conopida si telemeaua le-am razuit pe razuitoarea cu ochiuri mari. Le-am amestecat intr-un bol cu ceapa verde taiata marunt, ouale si condimentele. Compozitia rezultata am turnat-o intr-o tava de cozonac captusita cu hartie de copt si am nivelat-o frumos.


Am bagat tava la cuptor, pe raftul din mijloc, la foc mediu spre mic, pentru aproximativ 50 minute. Deasupra a prins o culoare foarte frumoasa si mirosea extrem de bine ♥♥♥
Am lasat budinca sa se raceasca bine, apoi am feliat-o.



Se feliaza foarte frumos si este foarte buna ♥♥♥
Este perfecta pentru micul dejun, cina, pachetel, ba chiar si ca aperitiv la o masa festiva.



Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana