vineri, 1 august 2014

Salata de pepene rosu cu nuci si cascaval


Da, stiu! Suna tare ciudat!
Salata asta mi-a facut cu ochiul inca de acum cativa ani, cand am admirat cateva poze minunate pe internet, dar atunci nu eram chiar atat de dispusa sa experimentez retete ciudate. Ironia sortii, azi postez si eu pe blog salata minunata, deoarece contine 3 ingrediente dintre ingredientele propuse de Maria - Zambetania la provocarea Mystery box challenge, inclusiv ingredientul obligatoriu: cascaval. Trebuie sa spun ca initial am vrut sa fac altceva, dar nu am avut prea mare noroc cu experimentatul, prin urmare voi defila doar cu salata asta colorata, vesela si picanta.

Impresiile mele: combinatia este buna, dar data viitoare voi renunta la busuioc si voi adauga in locului lui menta proaspata. Mi-a placut mult pepenele presarat cu piper negru proaspat macinat, iar nucile si cascavalul chiar i-au devenit prieteni la final. Salata este satioasa si este perfecta pentru o cina usoara ♥♥♥

Ingrediente (2 portii):
- 2 feliute de pepene rosu
- 2 felii groase de cascaval
- 1 pumn miez de nuca
- 1 lingurita sos de soia
- piper negru macinat
- 3 frunzulite de busuioc (eu am frunze congelate) sau menta proaspata


Am taiat pepenele si cascavalul in cubulete cat de cat egale si le-am pus intr-un castron. Am adaugat miezul de nuca taiat grosier si frunzulitele de busuioc taiate marunt.
La final am picurat deasupra salatei o lingurita de sos de soia si am presarat piper negru macinat proaspat.
Gata!




Neasteptat de buna si satioasa! ♥♥♥


Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana