sâmbătă, 9 august 2014

Orez din conopida, cu ou si ceapa verde


De foarte multa vreme aveam in plan sa incerc acest orez fals, insa pana acum nu a fost niciodata momentul potrivit. Pentru ca vroiam o garnitura pentru Friptura casei si pentru ca aveam o conopida ce trebuia consumata in cel mai scurt timp, am socotit ca s-au aliniat in sfarsit planetele pentru a incerca mult ravnita reteta.

Reteta de fata este conforma cu dieta Montignac - faza I si dieta Dukan - zile PL.

Ingrediente:
- 1 conopida medie
- 1 legatura ceapa verde
- 2 linguri ulei de masline
- o bucatica radacina de ghimbir
- 3 oua
- sare si piper macinat

Conopida am taiat-o bucati mai mici si am maruntit-o cu ajutorul unui robot de bucatarie. Daca nu aveti robot de bucatarie, razuiti conopida pe razatoarea cu ochiuri mari.



Intr-o tigaie antiaderenta am calit un minut, in ulei de masline, ghimbirul razuit si ceapa verde taiata marunt. Am presarat sare si piper negru macinat.


Peste ele am turnat ouale batute si am continuat gatirea, amestecand mereu, pana cand s-a inchegat tot oul.


Am adaugat orezul din conopida si am amestecat usor.


Am continuat gatirea vreo 10 minute, timp in care am amestecat des.
Gata!


Noua ne place asa, mai tare si aproape cruda, dar o puteti gati pana cand ajunge la consistenta dorita.


Este foarte bun acest orez fals si acum se numara printre preferintele noastre ♥♥♥


Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana