marți, 5 august 2014

Omleta cu dovlecel


Omleta asta cu dovlecel a iesit foarte buna! ♥♥♥ Este prima data cand adaug dovlecel in omleta, dar cu singuranta nu va ramane singura data! A fost un mic-dejun inspirat ♥♥♥

Reteta de fata este conforma cu dieta Montignac - faza I si dieta Dukan - zile PL.

Ingrediente:
- 1 dovlecel mic
- 2 oua
- 1 lingura cu varf branza de vaci sfaramicioasa
- 1 lingura ulei masline
- sare si piper macinat

Dovlecelul l-am taiat felii subtiri.
Intr-o tigaie antiaderenta, in care am pus uleiul de masline, am prajit feliutele de dovlecel pe ambele parti.


Intr-un castron am batut bine cele doua oua cu putina sare si piper macinat, dupa care am adaugat si branza de vaci sfaramata cu o furculita. Amestecul rezultat l-am turnat in tigaie, peste feliile de dovlecel prajite.


Am amestecat usor, cu o paleta de lemn, cat sa se inchege omleta pe toate partile. In doua - trei minute este gata, deci nu este cazul sa lasati tigaia nesupravegheata!
Am servit omleta fierbinte, alaturi de rosioare mititele, si bine mi-a mai picat ♥♥♥


Sa-mi fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana