miercuri, 13 august 2014

Lapte cu cafea inghetata


"Ne-au topit caldurileee" - asa canta cineva la un moment dat si bine se mai potriveste acestor zile. Noi fugim de aragazul din bucatarie si mancam mai mult salate si inghetata, prin urmare zilele astea nu vor fi postate retete complicate pe blog.
Postarea de azi nu poate fi incadrata in categoria retete, dar este o idee interesanta pentru o bautura racoritoare si merita sa apara pe blog. In plus este opera junioarei si eu nu pierd nici o ocazie de a ma lauda lumii intregi cu puiul meu ♥
In lista de activitati ce ne-am propus-o pentru aceasta vara, la punctul  19 scrie asa:
 19. Inventam o bautura racoritoare
Junioara a venit cu urmatoarea idee: sa punem cafea in pungile pentru cuburi de gheata, iar aceste cuburi de cafea inghetata sa le punem apoi in lapte indulcit. Mi s-a parut o idee foarte buna, asa ca am pregatit doua cani de cafea slaba si dulce si am lasat-o la racit. Junioara a turnat cafeaua strecurata in pungile pentru cuburi de gheata si am bagat pungile la congelator peste noapte.


A doua zi a pregatit doua pahare cu lapte rece.


In fiecare pahar a pus cateva cubulete de cafea inghetata si bautura noastra racoritoare a fost gata.


In loc de cafea puteti pune ceai indulcit, suc, cacao cu lapte sau lapte simplu.


Incercati si voi!
Vacanta placuta in continuare!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana