miercuri, 23 iulie 2014

Biscuiti umpluti cu martipan


Azi este ziua de nastere a sotului meu si pentru ca este foarte departe de mine si nu putem petrece ziua asta impreuna, am hotarat sa-i trimit prin intermediul blogului o imbratisare virtuala.

La multi ani dragul meu drag!!! Sa ai parte de un an vesel, plin de realizari si vise implinite!!! Te asteptam cu drag inapoi, acasa, si promitem ca vom face tort atunci, ca sa sarbatorim cum se cuvine ziua ta de nastere. 
Te iubesc mult!
Inainte sa pleci, am facut impreuna biscuitii astia deliciosi si pentru ca ne-au placut atat de mult, mi s-au parut cei mai potriviti pentru a insoti gandurile noastre bune indreptate azi catre tine. Ii refacem cand vii acasa, bine?

Biscutii astia sunt minunati ♥♥♥ De cand i-am gasit in coletul primit de la Maria am stiut ca vor deveni rapid preferatii casei. A fost mai greu sa gasim martipan, dar pana la urma am gasit la Kaufland (9.99 lei /buc.) si astfel nu a mai trebuit sa ne "certam" cine mananca ultimul biscuite de la Maria, pentru ca acum eram mandri posesori de cutie mare si plina cu biscuiti umpluti cu martipan :D


Ingrediente pentru 50 biscuiti umpluti, mari cat biscuitii Oreo:
- 540 gr făină
- 1 linguriţă praf de copt
- 1 linguriţă bicarbonat de sodiu
- 200 gr zahăr
- 1 ou
- 110 gr unt 80% grăsime
- 200 gr marţipan
- sare
- 2 lingurite esenta de vanilie


Untul si zaharul le-am pus intr-o craticioara pe foc mic. Cand zaharul s-a topit am oprit focul.


Intr-un castron am amestecat faina cu praful de copt si bicarbonatul, apoi am adaugat oul si untul topit cu zahar.


Am amestecat bine, pana am obtinut un aluat moale, dar care nu se lipeste de maini sau de castron.


Aluatul obtinut l-am impartit in doua bucati, pe care le-am impachetat in folie alimentara si le-am pus in frigider pentru o ora.


Dupa ce aluatul a stat o ora la frigider am pregatit masa de lucru si am cautat doua forme de decupat biscuiti.
Pe o planseta de lemn am intins intr-o parte martipanul (stanga) si in partea cealalta o bucata de aluat (dreapta). Foile se intind cat se poate de subtire. Cu decupatorul mic am taiat martipanul, iar cu decupatorul mai mare am taiat aluatul. Resturile se aduna, se framanta un pic si se pot intinde iar in foaie si decupa cu formele.


Pe fiecare bucatica de aluat am pus o bucatica de martipan.


Am acoperit martipanul cu alta bucata de aluat si am presat usor cu degetele marginile biscuitelui. Fiecare biscuite l-am gaurit usor cu o furculita.
Am procedat asa pana am terminat tot aluatul si martipanul.


Am asezat biscuitii intr-o tava captusita cu hartie de copt, lasand spatiu intre ei. Pentru ca au iesit multi, am copt in doua tavi.


Am bagat tava in cuptorul fierbinte, pe raftul de sus, la foc mediu, pentru 15 minute. Trebuie doar sa prinda un pic de culoare pe margine.


Chiar daca par moi cand ii scoti din cuptor, cand se racesc se mai intaresc.
Productia "la hectar": 50 bucati biscuiti bine mirositori si deliciosi ♥♥♥



Casa se umple de miros delicios si poftele devin de nestapanit.
- Mami, mai faci multe poze? Cand pot sa iau un biscuite?




- Inca o poza cu sectiunea si gata!


Iti mai aduci aminte de duminica in care am copt biscuitii astia, nu? A fost o zi perfecta, petrecuta impreuna!♥♥♥ Mi-ai facut cafea si ne-am uitat la un film, am ras mult si am tot mancat biscuiti. Abia astept sa repetam experienta! ♥♥♥

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana