luni, 19 mai 2014

Chiftelute coapte de ton


Chiftelute de ton am mai facut acum un an: Chiftelute de ton, la cuptor.
 Reteta de atunci am modificat-o un pic si chiftelutele si-au pastrat mai bine forma. Sunt delicioase si sunt perfecte pentru mic-dejun, cina, pachetel sau gustare intre mese.

Ingrediente:
- 3 conserve ton maruntit, in suc propriu
- 1 ceapa mare
- 1 lingura cu varf crema de branza 0.2% grasime
- 2 linguri tarate de grau
- 1 ou
- marar uscat, piper macinat


Tonul l-am lasat intr-o sita sa se scurga bine de zeama, apoi l-am amestecat intr-un castron cu ceapa taiata marunt, crema de branza, taratele de grau, oul, marar si piper macinat. Nu am adaugat sare, deoarece mi s-a parut pestele destul de sarat.


Din compozitia rezultata am format chiftelute cu mainile ude. Mie mi-au iesit 21 bucati, mari cat un ou mediu.
Chiftelutele le-am aliniat intr-o tava captusita cu hartie de copt.


Am bagat tava la cuptor, raftul din mijloc, foc mediu, pentru 50 minute.
Cand au fost gata, erau frumoase si aurii:



Au fost delicioase si foarte usor de facut! ♥


Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana