sâmbătă, 8 februarie 2014

Gulie prajita - cartofi prajiti falsi

Cartoful este subiect tabu cand vine vorba de dieta, dar el poate fi inlocuit in preparate si astfel nu prea i se simte lipsa. Dar ca el poate fi substituit intr-un preparat vedeta de o gulie va vine sa credeti? Va spun sincer ca nici eu nu am crezut.
Fan cartofi prajiti nu sunt si nici nu am fost vreodata, dar cand am vazut falsii cartofi prajiti la Alina - Retete Montignac, am stiut ca trebuie neaparat sa-i incerc si eu. Bine am facut ca am incercat, pentru ca au fost foarte buni!
Gulii gasiti la orice magazin care comercializeaza fructe si legume si se vand in general la bucata.

Reteta de fata este conforma cu dieta Montignac - faza I si dieta Dukan - zile PL.
Ingrediente:
- o gulie medie
- o lingurita praf de usturoi
- o lingurita boia de ardei dulce
- o lingura ulei de masline
- putina sare

Am curatat gulia de de coaja si am taiat-o ca pe cartofii pentru prajit.


I-am presarat cu praf de usturoi, sare si boia de ardei dulce. Am adaugat si o lingura de ulei de masline si am amestecat usor.


Tot continutul bolului l-am rasturnat intr-o tigaie antiaderenta, infierbantata. Focul l-am pastrat moderat.


Am amestecat usor, intorcand "cartofii" pe toate partile, pana au prins culoare aurie. Nu au nevoie de prea mult timp sa fie gata, deci nu lasati tigaia nesupravegheata.
I-am servit imediat, alaturi de un file de peste marinat cu piper rosu.


Bastonasele de gulie prajita au gust dulceag si inlocuiesc cu succes cartofii prajiti clasici.


Si sotul si junioara au mancat cu placere, deci reteta asta merita incercata si de cei care nu sunt la dieta.


Bastonasele nu ies crocante pentru ca nu sunt prajite in ulei, dar ies ca niste cartofi prajiti moi. Sunt foarte bune si satioase, deci merita incercate macar o data!
Acest fel de mancare merge foarte bine si la pachetel.
Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana