marți, 18 februarie 2014

Briose aperitiv cu sardine


Din astea am mai facut eu si m-am tot laudat cu ele pe blog. Cu alt fel de peste, in alta forma, dar principiul este acelasi si rezultatul este foarte, dar foarte bun.
Chiftelute de ton, la cuptor
Briose cu sprot afumat
Reteta de fata este conforma cu dieta Montignac - faza I si dieta Dukan - zile PP, incepand chiar din faza de atac.

Ingrediente:
- 2 conserve sardine in sos tomat
- 3 oua
- 1 legatura patrunjel verde
- 100g branza de vaci

Sardinele le-am maruntit in sosul lor cu o furculita. Le-am amestecat cu ouale, branza de vaci si patrunjelul tocat marunt.


Compozitia obtinuta am turnat-o in forme de silicon pentru briose.


Tava de silicon am pus-o intr-o tava de metal, inainte de a turna compozitia in forme, pentru a o putea manevra mai bine si in siguranta in cuptor.
Am bagat briosele la cuptor, pe raftul din mijloc, la foc mediu, pentru 50 minute.


Le-am lasat cateva minute sa-si traga sufletul, apoi le-am scos din forme.


Sunt foarte bune atat calde cat si reci. Perfecte pentru mic dejun, cina, pachetel, ba chiar si pentru un platou cu aperitive la o masa mai pretentioasa.


Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana