miercuri, 15 ianuarie 2014

Ardei umpluti cu pasta de branza


Pomeneam la reteta de Omleta la cuptor de niste ardei umpluti cu pasta de branza. Iata ca a venit momentul sa va arat despre ce vorbeam.
Reteta de fata este conforma cu dieta Montignac - faza I si dieta Dukan - zile PL.

Ingrediente:
- 3 ardei capia mari
- 2 oua fierte bine
- 300g branza de vaci mai ferma (eu am folosit Romfulda)
- 1-2 linguri iaurt grecesc 2% grasime - optional
- sare si piper macinat
- 1 lingurita menta uscata

Ardeiul l-am spalat si l-am curatat de cotoare si seminte.
Branza de vaci am dat-o prin razatoare. Branza mea de vaci era ca un calup de telemea si de aceea a trebuit rasa, dar daca cumparati branza de vaci la caserola, atunci sariti acest pas.


Am amestecat branza de vaci cu ouale maruntite cu furculita si cu 2 linguri de iaurt cremos. Iaurtul este optional si se adauga doar pentru a da consistenta cremoasa cremei de branza. Prin urmare adaugati sau nu iaurt pana ajungeti la consistenta dorita. Atentie insa sa nu devina crema prea apoasa! Ea trebuie sa fie destul de ferma pentru a putea taia ardeii feliute.
La urma am potrivit gustul cu sare si piper macinat si am adaugat si menta uscata.


Cu ajutorul unei lingurite am umplut ardeii, indesand crema bine. Am dat ardeii la rece pana in momentul servirii si i-am taiat chiar inainte de ai aduce la masa.
Feliile se taie mai grosute, cam de un deget grosime.


Alaturi de alte aperitive, vor forma un platou vesel.
S-aveti pofta!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana