vineri, 13 decembrie 2013

In camara 2013


Nu se poate sa treaca anul si sa nu scriu ce am adunat in camara pentru iarna asta! - asa mi-am zis cand am vazut ca pana la aceasta data nu am reusit sa postez acest articol. Pentru mine este un fel de inventar si o aducere aminte pentru anii ce vor veni.
In afara de ceea ce am pozat si insir aici, mai am de anul trecut tarhon in otet si ardei iute in otet cu zahar.

Anul asta am conservat urmatoarele:
- in prima poza se vad borcanele cu gogonele in saramura. Anul acesta nu am mai gasit conopida mov.
- in poza a doua apar urmatoarele: gem din piersici de vie, dulceata dietetica de rabarbar si dulceata dietetica din flori de salcam


- poza 3, 4 si 5: buchete de conopida in saramura dulce cu otet, castraveti in saramura





- poza 6: vinete coapte si tocate la borcan. Nu contin decat vinete si sare!


- poza 7: dulceata de ardei iute


- poza 8: dulceata de ardei iute, vinete tocate, zacusca de dovlecel, zacusca de vinete


- poza 9: gem din pasta de macese


Cu asa camara plina, sa tot treci prin iarna!
Sa le mancam sanatosi!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana