vineri, 18 octombrie 2013

Un altfel de tort (tort din cutii de bere)


La inceputul lunii septembrie, fratele meu a implinit 30 de ani. Pentru ca nu este fan dulciuri si pentru ca stiam ca un tort normal nu l-ar fi facut prea vesel, m-am gandit la un altfel de tort.
Impreuna cu mama si sora mea am cumparat de la magazin cate o cutie de bere cu alcool si fara alte arome din fiecare sortiment care era pe raft. Din aceste cutii am construit un tort cu doua etaje si deasupra am pus lumanarile.


Fratele meu a fost foarte incantat si tare mult i-a placut surpriza.smiley7027.gif
Colectia nu a fost impartita cu nimeni! Ceilalti meseni au mancat tort adevarat smiley5475.gif


La multi ani Marius!!! Noi te iubim, chiar daca nu ne-ai dat si noua o felie din tortul tau smiley3985.gif Ne-am rezbunat pe rezerva ta de suc smiley7027.gif

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana