miercuri, 11 septembrie 2013

Ciorba de pui cu zdrente de ou


Una dintre afirmatiile false ce le-am auzit in ultima vreme, vizavi de dieta Dukan, este ca dieta este foarte stricta si ca retetele conforme ce le poti prepara sunt limitate, monotone si fade. De asemenea, foarte rar am vazut la fetele care tin dieta asta ca mananca ciorba/supa. Ei bine, tin sa demonstrez (si cred ca deja sunt pe drumul cel bun!) ca dieta nu inseamna 3-4 feluri de mancare pe care le rotesti la infinit si nici nu inseamna ca mori de foame sau de pofta.
Astazi va prezint o reteta de ciorbica de pui cu zdrente de ou, conforma cu dieta Dukan - zile PL.

Ingrediente (pentru o oala de 3 litri):
- 4 pulpite superioare de pui fara piele
- 1/4 radacina mare de telina
- 3 cepe verzi sau o ceapa uscata
- 1 ardei gras mare
- 3 morcovi tineri
- 1 cana zarzavat de ciorba facut in casa (rosii, ardei, frunze de telina, sare)
- 2 oua
- 1 legatura leustean verde


Prima data am fiert pulpele de pui, la foc mic si am spumuit ori de cate ori a fost nevoie. Intre timp am taiat marunt toate legumele.
Dupa ce carnea s-a fiert bine, am scos-o din zeama si am adaugat in oala legumele.


Carnea am rupt-o in bucati mici si am scos oasele, apoi am adaugat-o in oala peste legume.


Am lasat totul sa fiarba la foc mic pana cand legumele s-au inmuiat. In acest moment am adaugat zarzavatul de ciorba facut in casa si am lasat ciorba sa ajunga iar la fierbere.


Dupa ce a dat cateva clocote, am oprit focul.
Intr-un castronel am batut bine ouale. Peste ele am turnat doua polonice de ciorba, am amestecat iar bine de tot, iar compozitia obtinuta am turnat-o in oala. Am amestecat usor si am obtinut zdrentele de ou.
La sfarsit am adaugat leusteanul tocat marunt.


Pentru ca zarzavatul meu de ciorba este un pic sarat, nu a mai fost nevoie sa adaug sare la ciorba.
Am servit-o fierbinte, cu ardei iute. Foarte buna a fost!
Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana