vineri, 19 iulie 2013

Tocanita de pui


La provocarea secreta de luna aceasta mi-a fost repartizat blogul Pansy's Recipes. Repartizarile au fost facute de Mihaela - Pasiunile Mihaelei. Reteta este conforma cu dieta Montignac - faza I si dieta Dukan - zile PL.
Pe blogul Panselutei am gasit o gramada de retete apetisante si toate merita incercate. Eu m-am oprit la o reteta cu pui, pentru ca puiul este omniprezent in dieta mea. Foarte mici modificari am facut fata de reteta originala. Tocanita a iesit delicioasa!!!

Ingredienete:
- 1kg pulpe superioare de pui fara piele
- partea alba a unei legaturi de ceapa verde
- 2 catei de usturoi
- 2 linguri ulei de masline
- 1 ardei gras mare
- 1 conserva cubulete de rosii in bulion
- 1 lingurita boia de ardei dulce
- 1 foaie de dafin
- sare si piper macinat
- 1/2 legatura patrunjel


Pulpele de pui le-am prajit la tigaia-gratar, fara ulei. Le-am persarat cu sare si piper macinat. Pulpele gata prajite le-am pastrat la cald pana cand am terminat sosul.


Intr-o cratita am pus la calit in ulei de masline usturoiul si ceapa tocate marunt.


Am adaugat si ardeiul tocat marunt si le-am lasat toate la calit pana s-au inmuiat.


Peste legumele calite am pus boia de ardei dulce, am amestecat repede si imediat am turnat conserva de rosii in bulion.


Am pus si foaia de dafin si am lasat sosul sa fiarba 5 minute.


In sos am adaugat pulpele prajite la gratar. Am turnat un pic de apa calda, cat sa acopere un pic pulpele si am lasat tocanita sa fiarba in tihna, la foc mic, vreo 10-15 minute.



La urma, dupa ce am oprit focul, am adaugat patrunjelul taiat marunt.


Delicioasa!!! Noi am servit-o alaturi de salata simpla de castraveti (castraveti, otet, sare, cimbru uscat).


Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana