duminică, 28 iulie 2013

Crap la tava


Alta Marie cu aceeasi palarie. Adica tot (iar!!!) peste la cuptor smiley1653.gif
Peste la tava fac de multa vreme si ne place foarte foarte foarte mult!!! Am preparat in acest fel mai multe soiuri de peste si mereu a iesit foarte bun. Neaparat sa incercati si voi! Reteta de baza: Peste la cuptor.
Sotul meu este pescar impatimit smiley5021.gif si mi-a adus acasa intr-o seara o galeata de peste, printre care si un crap baban de vreo 3-4 kilograme. Bineinteles ca l-am preparat dupa metoda mult probata si iubita, dar de data asta, din cauza de dieta, nu am folosit deloc ulei, asa cum foloseam de obicei, inainte de dieta. Va jur cu mana pe inima ca a iesit la fel de bun si s-a mancat tot cu mare pofta.

Ingrediente:
- peste cat sa umpli lejer o tava mare - eu am folosit crap de data asta
- 100ml otet alb
- 250 ml apa
- sare si piper macinat
- marar uscat

Pestele curatat, spalat si taiat bucati potrivite daca este mare,  se aseaza in tava. Se toarna otetul si apa, apoi se presara pestele cu sare, piper macinat si muuult marar.


Tava astfel pregatita se baga la cuptor, la foc mare, pe raftul de sus, unde se lasa pana cand zeama scade de tot sau la jumatate daca va place cu zeama.
Noua ne place si cu zeama, dar si fara zeama. De data asta l-am lasat la cuptor pana cand s-a evaporat toata zeama.


Langa peste am servit un sos preparat din iaurt 0.1% grasime, usturoi pisat si sare.


Minunat!!!



Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana