miercuri, 12 iunie 2013

Pui provensal



Reteta de fata face parte dintr-un lung sir de retete cu carne de pui. Dupa cum bine spunea o prietena buna, sunt o buna sursa de publicitate pentru fermele de pui. Aviz firmelor de profil care vor sa ma sponsorizeze smiley7027.gif.
Mancarica asta se face repede, este delicioasa si necesita putine ingrediente. Este conforma cu dieta Montignac - faza I si cu dieta Dukan - zile PL. Prin urmare este o reteta perfecta. smiley7027.gif
Sursa mea de inspiratie:


Ingrediente:
- 1 kg pulpe inferioare de pui
- 1 conserva rosii taiate in bulion
- 6 linguri bulion fara zahar
- 4 catei usturoi (eu am pus 6 mai mici)
- 1 legatura patrujel
- sare si piper macinat



Pulpele de pui le-am prajit pe toate fetele intr-o tigaie - gratar antiaderenta. le-am asezonat cu sare si piper macinat.


Intr-o craticioara am pus la fiert la foc mic rosiile taiate in bulion, bulionul, usturoiul pisat si jumatate din legatura de patrunjel. Am lasat sa fiarba pana cand pulpele au fost gata.


Dupa ce pulpele s-au prajit frumos, le-am bagat in sos si am lasat in continuare mancarea sa fiarba la foc mic aproximativ o jumatate de ora.
Daca vi se pare ca este prea putin sos si pulpele nu au destul lichid sa fiarba bine, adaugati un pic de apa.


Am servit mancarea fierbinte, presarata cu patrunjel verde.



Nu cred ca este cazul sa va aduc aminte, celor ce tineti dieta, sa indepartati pielea de pe pulpele de pui inainte de a manca, nu? smiley7027.gif
Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana