In camara 2012

Anul acesta am reusit sa pun urmatoarele conserve pentru iarna:

1. Gem de caise:


2. Dulceata de cirese


4. Zacusca de dovlecel


5. Castraveti in saramura


6. Conopida in otet
7. Ardei iute in otet cu zahar


8. Tarhon in otet


9. Vinete coapte si tocate


10. Zacusca cu vinete si ciuperci
11. Gogosar in sos de mustar


12. Amestec de morcov cu telina si radacina de patrunjel - la congelator
13. Ardei gras - la congelator


14. Muraturi asortate: conopida mov, gogonele, morcov, frunze de telina




15. Gogosari in otet


Planul era sa pun si pepene la murat insa din motive inca neclare, am ratat acest plan.
Anul acesta am ratat si trandafirii pentru dulceata si capsunile si frunzele de vita de vie. Sunt totusi multumita cu ce am reusit sa fac :)

16 comentarii:

  1. Waw, ce harnica ai fost! Nici n-am vazut pana acum conopida mov. A mea a iesit mov de la varza rosie. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristina, este primul an in care am vazut si eu conopida mov :D Nu am mai vazut pe nicaieri pana acum. Iti dai seama ca era musai sa cumpar :D
      Conopida mov este foarte buna, un pic mai dulceaga decat conopida alba.

      Ștergere
  2. Asta da cămară! Nu știu cum e dulceața de ardei iute.Nu am gustat niciodată.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dulceata de ardei iute este un sos dulce-iute, perfect pentru fripturi si legume, deci e musai sa faci si tu :D O sa-ti placa!

      Ștergere
  3. super gospodina...eu le-am ratat ..pe toate :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce harnicuta ai fost... Super arata toate!! Este prima oara cand vad conopida mov..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simona, nici eu nu am vazut pana acum :) Iti dai seama ca a fost musai sa cumpar, nu? :D

      Ștergere
  5. Minunata camara ta, are o gramada de bunatati!

    RăspundețiȘtergere
  6. Is exact in situatia lu Coco,de niciunele n-am facut anul asta, ma rog, n-am habar de si ea se autoserveste din camara mamei:)Ce mi-o placut mie foarte tare la ultima aprovizionare is pepenasii la otet. Nu vad compoturi la tine, la mine-n post is baza.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria, eu nu am pus si nici nu cred ca voi pune vreodata compoturi pentru iarna :) Imi plac compoturile, dar cele facute pentru consum imediat. Doar nu vroiai sa n-am si eu piticii mei, nu? :))

      Ștergere
  7. O adevarata gospodina!!!!O camara de invidiat!

    RăspundețiȘtergere
  8. Răspunsuri
    1. Mai greu cu dorinta asta :D Camara este micuta tare :D

      Ștergere

Printfriendly

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...