luni, 29 octombrie 2012

Ciuperci cu carne de pasare


Imi place sa gatesc dupa retete vechi!
Sursa mea de inspiratie a fost cartea ce veche de bucate, despre care am mai vorbit eu la  Gulas de carne, reteta numarul 685.


Ingrediente:
- 2 cepe mijlocii
- 50g unt
- 2 linguri ulei
- 4 copane superioare de pui, fierte in prealabil
- 500g ciuperci brune
- 1 lingura faina
- 250 ml smantana de gatit
- sare si piper macinat
- patrunjel verde

Ceapa am taiat-o marunt si am calit-o cateva minute in unt amestecat cu ulei. Am adaugat si pulpele fierte si am mai lasat cateva minute, la foc mic, cat sa sa imprieteneasca toate si pulpele sa prinda un pic de culoare.


Am adaugat faina si am amescat bine, apoi am turnat o jumatate de cana cu apa.


Am adaugat ciupercile brune taiate felii si am mai adaugat o cana cu apa.



Am lasat sa fiarba cateva minute pana s-a ingrosat sosul si am adaugat smantana de gatit.


Am potrivit gustul cu sare si piper si am adaugat si verdeata, apoi am oprit focul si am servit mancarea.


A fost foarte buna!
Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana