sâmbătă, 4 august 2012

Salata de macrou si legume la gratar


Poate nu arata foarte apetisant, dar asta e numai vina mea ca nu am reusit sa fac o poza frumoasa a rezultatului final. Va asigur insa ca este atat de buna ca nici nu-ti vine sa crezi ca este o mancare de dieta. Salata asta este conforma cu dieta Montignac, faza I.
Ingrediente:
- 2 buc macrou
- 1 lamaie
- 1 lingura patrunjel uscat
- 1/2 kilogram ciuperci
- 1 dovlecel
- 1 ceapa mare
- 3 linguri ulei de masline
- sare si piper macinat dupa gust

Macroul spalat, curatat de mate si de cap l-am asezat pe bucati de folie de aluminiu, l-am presarat cu sare, piper macinat si patrunjel uscat si i-am adaugat felii de lamaie. Am infasurat totul cu folia de aluminiu, astfel incat la gatit sa nu curga nimic si pachetelele astfel formate le-am asezat pe gratarul incins. 10 minute pe o parte si inca 10 minute pe partea cealalta si pestele a fost gata. L-am lasat sa se raceasca in folie.


Pana s-a racit pestele, am prajit pe gratar legumele taiate felii.
Ciupercile,...


... ceapa,...


si dovlecelul.
Pestele l-am curatat de oase si l-am rupt fasii. L-am amestecat cu legumele prajite la gratar.


Am adaugat uleiul de masline, zeama de la feliile de lamaie coapte impreuna cu pestele, sare si piper macinat. Am amestecat usor si gata.


A fost foarte foarte foarte buna. O portie am pus-o intr-o caserola si am luat-o la serviciu pentru masa de pranz. Perfecta! In mod sigur voi mai face salata asta!
Legumele facute la gratar, pestele cu aroma de lamaie, ideea de a le alatura - minunate!
S-aveti pofta!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana