miercuri, 8 august 2012

Dovlecel cu iz asiatic


Aseara mi-a venit ideea de a face o mancarica de dovlecel un pic mai speciala. Rezultatul a fost unul neasteptat de bun si interesant.

Ingrediente:
- 1 dovlecel
- 3 catei usturoi
- o bucatica de ghimbir
- 1 morcov mic
- 5 linguri ulei
- 3 linguri sos de soia
- 1 conserva de rosii cubulete in bulion
- 1 lingurita fructoza sau zahar (optional)

Am taiat dovlecelul in bastonase, iar usturoiul, morcovul si ghimbirul le-am taiat marunt.


Am calit in ulei usturoiul si ghimbirul, apoi am adaugat si morcovul.



Am stins cu sos de soia si am lasat 1 minut sa fiarba, apoi am adaugat si bastonasele de dovlecel.




Am lasat mancarea sa fiarba cateva minute, pana cand dovlecelul s-a inmuiat apoi am adaugat conserva de rosii si am amestecat bine. Nu am adaugat deloc apa pentru ca dovlecelul si-a lasat destula zeama.



Am mai lasat sa fiarba 5 minute si apoi am oprit focul.
Mancarea am servit-o imediat si tare ne-a mai placut.



Pentru a mai taia din aciditatea rosiilor se poate adauga o lingurita de fructoza sau de zahar.
Bineinteles ca puteti adauga sare daca mancati mai sarat, insa va sfatuiesc sa gustati inainte pentru ca poate va place asa cum e. Eu nu am adaugat si mi-a placut mult.
Cine zice ca nu poti manca bine si de post?
S-aveti pofta!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana