marți, 3 iulie 2012

Friptura frageda de cocos


Am primit de la soacra mea un cocos grasun, crescut in curte, numai cu boabe si iarba. L-am transformat in aceasta friptura delicioasa si zau ca nu ne-a parut rau. Carnea a iesit foarte frageda si sosul a fost foarte bun.
Ingrediente:
- un cocos portionat dupa preferinta
- doi ardei grasi
- o ceapa mare sau doua mai mici
- 4 linguri sos de soia
- 200 ml bulion
- 1/2 capatana usturoi
- sare si piper macinat
- 4 linguri ulei de masline
Bucatile de cocos le-am pus la fiert intr-o oala cu apa rece, la foc mititel si am spumuit ori de cate ori a fost nevoie. Am lasat sa fiarba pana cand carnea a fost patrunsa. Intre timp am taiat ceapa solzisori fini, am curatat si pisat usturoiul si am taiat ardeiul gras in fasiute.
Intr-o tava cu peretii inalti am turnat uleiul si am presarat pe toata suprafata solzisorii fini de ceapa. Peste ceapa am asezat bucatile de carne. Am presarat peste ele sare, piper macinat si fasiutele de ardei gras. La sfarsit am adaugat sosul de soia si o cana de supa.


Tava astfel pregatita am bagat-o in cuptorul incins in prealabil, pe raftul din mijloc, la foc moderat, unde am lasat-o pana cand carnea a inceput sa prinda culoare. Cand a prins culoare pe o parte, am scos tava din cuptor si am intors bucatile de carne sa sa bronzeze si pe partea cealalta.
Intr-un castronel am amestecat bulionul cu usturoiul pisat.
Cand carnea a fost gata, am scos tava din cuptor, am adaugat inca o cana de supa si bulionul cu usturoi. Am amestecat usor apoi am bagat tava inapoi in cuptor pentru un sfert de ora.


Gata!
Se seveste fierbinte, cu sau fara garnituri, salata sau muraturi.


S-aveti pofta!

PS Aceasta friptura este conforma cu dieta Montignac, faza I si cu dieta Dukan - zile PL daca inlaturati pielea inainte de a manca.

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana