miercuri, 9 mai 2012

Ciupercute umplute, la cuptor


Nu cred ca exista gospodina care sa nu aiba propria ei reteta de ciupercute umplute cu care face furori ori de cate ori le pregateste. Eu recunosc, sunt mare fan ciupercute. Imi plac in ciorbe, in tocanite, la gratar, cu maioneza, cu usturoi, la cuptor, in salate, umplute, pane, in chiftelute, in checuri aperitiv, in orice. Cel mai des le gatesc simplu, umplute cu ce am prin frigider si coapte in cuptor. In palariuta frageda se aduna o zeama cu un gust minunat si au mare succes la masa. Unde mai pui ca se incadreaza perfect si in dieta Montignac.
Ingrediente:
- ciuperci cu palaria mare
- praz
- cascaval,
- sunca afumata, muschiulet afumat sau kaizer
- sare si piper macinat

Am taiat in cubulete si fasiute toate ingredientele destinate umplerii ciupercutelor. Ciupercilor le-am inlaturat codita si le-am asezat cu scobitura in sus intr-o tava. Le-am presarat cu putina sare si piper macinat si apoi le-am umplut cu ingredientele destinate umpluturii.


Tava astfel pregatita am bagat-o la cuptor pentru aproximativ 20-30 minute, apoi am servit ciupercutele fierbinti.





Pofta buna!




Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana