luni, 19 decembrie 2011

Pui pe sticla


Am primit un pui mic cu piept mare si pentru ca nu prea alegeam nimic de el daca-l taiam in bucati, mi-a venit ideea de a-l face pe sticla. Mi-a trebuit ceva vreme pana am gasit o sticla potrivita pentru trebusoara asta.
Reteta asta nu e de fapt o reteta  ci mai de graba un mod de lucru.
Am folosit:
- un pui fara piele (pentru ca asa l-am primit)
- red chilli chutney (dulceata de ardei iute)
- sos de rosii
- ulei
- bere

Puiul l-am uns bine in interior si la exterior cu red chilli chutney si l-am infipt intr-o sticla (de sticla!) plina cu bere. Intr-un vas cu peretii inalti am turnat sos de rosii, cateva linguri de ulei si o cana de apa, apoi am pus (in picioare!) si puiul pregatit.



 

Am bagat totul la cuptor pana cand a prins culoare frumoasa si carnea a fost facuta. Bineinteles ca am avut grija ca din timp in timp sa stropesc puiul cu sosul din vas.


A iesit foarte bun si in mod sigur voi repeta experienta.
Pofta buna!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana