joi, 1 septembrie 2011

Paste cu mousse de dovlecei


Reteta asta o am de la Maya, care are pe blogul ei o gramada de retete cu dovlecei. Va avertizez ca pozele de pe blogul ei sunt fenomenale si veti ramane cu adevarat vrajiti de placerea si migala cu care gateste si pozeaza fiecare fel de mancare. Reuseste sa ma faca mereu sa incerc ceva bun propus de ea si niciodata nu mi-a parut rau ca am facut si altceva de mancare in afara felurilor atat de des pregatite. Eu am facut ceva modificari retetei, dar numai pentru ca am fost fortata de imprejurari. Rezultatul a fost nemaipomenit de bun si a disparut in doi timpi si trei miscari. Ceea ce m-a bucurat cel mai tare este ca si fetita mea a mancat cu mare pofta, ea care stramba din nas cand aude de dovlecei biggrin.gif
Inainte de a trece la reteta, precizez ca am facut acest fel de mancare de mai multe ori si de aceea apar atat de multe poze. Sper ca asta sa nu deranjeze biggrin.gif
 
Ingrediente (pentru 6-8 portii):
- 500g paste
- 800 - 1000g dovlecel
- 5 catei de usturoi
- 300 ml frisca lichida
- o legatura mare de patrunjel
- o legatura mica de busuioc
- sare, cimbru, menta uscata
- 6 rosii mai mici
- 250g cascaval

Pastele se fierb al dente in apa cu sare. Cand sunt gata se scurg bine de apa si se pun inapoi in cratita in care au fiert.
Legumele si verdeata se spala bine si se scurg de apa. Dovlecelul se taie in bucati mai mici. In vasul unui blender punem cubuletele de dovlecel, verdeata, usturoiul si frisca lichida si mixam la viteza maxima pana cand compozitia se transforma intr-o spuma delicata. Adaugam sare si condimente uscate dupa gust si mai mixam cateva secunde.




Turnam spuma obtinuta peste paste si amestecam bine.


Pregatim o tava mare si cu peretii mai inalti, o captusim cu hartie de copt si turnam pastele. Nivelam, presaram deasupra feliute sau cubulete de rosii si cascaval ras, apoi dam tava la cuptor pentru aproximativ 45 de minute, pe raftul cel mai de sus si la foc moderat.






Se poate servi imediat. Este foarte buna si rece.
Pofta buna!









P.S. Spuma de dovlecel este ata de bunaaaaa!!! indragostita.gif Trebuie sa va marturisesc ca o buna parte din ea am mancat-o unsa pe paine neagra cu seminte. indragostita.gif  Neaparat sa incercati si varianta asta! biggrin.gif





Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana