vineri, 13 februarie 2009

Leapsa

Am primit leapsa "7 adevarate+7 false" de la Pitbulitza.
Trebuie sa recunosc ca nu-mi plac lepsele (e corect?) si m-am facut ca ploua cand am fost nominalizata in turma ("toate din lista mea"), ba chiar m-am bucurat ca nu trebuie sa preiau, doar daca vreau. Imi cer scuze celorlalte fete care au fost dragute si m-au bagat in seama.
Sa nu mai lungesc agonia.
Iata si cele 14 adevarate/false:
1. Sunt director la o firma multinationala - FALS
2. Nu-mi plac copii - FALS
3. Imi place sa ascult muzica tare - ADEVARAT
4. Am un singur copil - ADEVARAT
5. Imi place culoarea verde - ADEVARAT
6. Nu ascult aproape niciodata de sfaturile celorlalti - ADEVARAT
7. Am parul lung si cret - FALS
8. Ma imbrac mai mult in negru - ADEVARAT
9. Mancarea mea preferata este: " ardei umpluti" - ADEVARAT
10. Sunt mandra detinatoare a unei garderobe bogata si moderna - FALS
11. Nu port ochelari - FALS
12. Nu-mi place prazul gatit si nici varza de bruxele - ADEVARAT
13. Locuiesc intr-un oras mare si aglomerat - FALS
14. Nu-mi place ciocolata - FALS

Acum sa va vad. Ghiciti?
Si pentru ca "ce tie nu-ti place altuia nu-i face", zic si eu asa: sa preia leapsa cine vrea.

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana