joi, 14 ianuarie 2016

Clafoutis dukan cu mere si scortisoara


Clafoutis mai am pe blog cateva variante, normale sau dietetice, toate delicioase.
Cel de fata contine mere rase, este delicios, usor de facut si arata tare bine in sectiune ♥♥♥
Este conform cu dieta Dukan - zile PL, incepand cu faza de consolidare (din cauza merelor), dar daca inlocuiti merele cu dovleac ras, atunci va fi conform inca din faza de croaziera.

Ingrediente:
- 5 oua
- 1 plic budinca de caramel (Buddy)
- 3 linguri lapte praf 0.1% grasime
- 1 lingura slim sugar
- 1 lingurita esenta de nuca
- 500 ml lapte rece
Compozitia cu mere:
- 2 mere marisoare
- 1 lingura slim sugar
- 1 lingurita scortisoara pudra


Laptele rece, ouale, praful de budinca, laptele praf, indulcitorul si esenta de nuca le-am mixat in vasul robotului de bucatarie.
Merele rase (eu nu le-am curatat de coaja) le-am amestecat cu indulcitorul si pudra de scortisoara, apoi am nivelat amestecul obtinut intr-o tava de pirex (3 litri).


Peste stratul de mere am turnat cu grija compozitia din vasul robotului de bucatarie.



Am bagat tava in cuptorasul electric, la 160 grade, foc sus si jos cu ventilatie, pentru o ora.


Miroase minunat ♥♥♥
Am lasat tava pe un gratar pentru o jumatate de ora, cat sa-si traga sufletul clafoutisul meu, apoi l-am taiat.



Dupa cum se vede in sectiune, merele s-au ridicat la suprafata.



Nu am cuvinte sa va povestesc cat este de bun ♥♥♥



Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana