luni, 28 decembrie 2015

Salata de couscous cu spanac si kaiser prajit


Sarbatori bogate, cu mancare multa si senzatie de greu - cam asa este Craciunul la romani. N-o sa ma apuc sa mint si sa spun ca la noi in casa este altfel. Asa am pomenit si ducem traditia mai departe. Totusi, dupa sarbatori este recomandat sa te "relaxezi" cu salate, nu de alta dar trebuie sa faci loc pentru masa de Revelion. Prin urmare, azi defilez pe blog cu o salata de iarna, gustoasa si satioasa.


Ingrediente:
- o caserola frunze tinere de spanac ( baby spinach)
- o cutie couscous
- 250 g kaiser
- 3 linguri ulei de nuca
- 1 legatura ceapa verde
- 1 lingurita oregano uscat
- sare si piper macinat
- 1-2 linguri otet


Bineinteles ca se poate folosi alt ulei, dar eu va recomand uleiul de nuca pentru ca da o savoare aparte acestei salate ♥ Uleiul de nuca are o gramada de beneficii pentru sanatate (puteti citi aici cateva: Uleiul de nuca, beneficii pentru sanatate) si este pacat sa nu-l introduceti in alimentatia voastra. Nu se foloseste la gatit, dar in salate este minunat ♥♥♥


Am pregatit coucousul dupa indicatiile de pe cutie si l-am amestecat cu uleiul de nuca.
Kaiserul l-am taiat bastonase si l-am prajit intr-o tigaie uscata, doar cat sa prinda un pic de culoare.
Ceapa verde am taiat-o marunt, iar frunzele de spanac le-am lasat intregi.


Intr-un castron mare am amestecat toate ingredientele, am potrivit gustul cu sare, piper macinat si otet, apoi am portionat salata in castroane mici.


A fost foarte buna ♥♥♥


Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana