duminică, 15 noiembrie 2015

Rulada cu ness si budinca de mac


Aceasta rulada era de ceva vreme in asteptare in lista cu retete pe care vreau sa le incerc. Pentru ca in sfarsit s-au aliniat planetele, iata ca a venit vremea sa ma laud cu ea pe blog.
Este atat de buna!!! ♥♥♥
Bianca - Dukaniada este cea care a nascocit reteta asta, iar eu ii multumesc din suflet pentru inca un desert reusit ♥♥♥ I-am facut cateva modificari.
La prima vedere pare o reteta complicata si cu sanse mici de reusita, insa va asigur ca nu este deloc asa. Foaia de rulada se coace foarte frumos si nu mi s-a crapat deloc in momentul rularii, budinca de mac este MINUNATA, iar glazura de ciocolata alba este exact ceea ce-i mai trebuia bunaciunii asteia de rulada ♥♥♥
Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PP, incepand cu faza de croaziera.

Ingrediente:
***Blat:
- 4 oua
- 4 linguri tarate de ovaz (Pirifan)
- 2 linguri ness
- 1 lingura slim sugar
***Crema:
- 1 plic praf budinca de vanilie
- 3 linguri seminte de mac
- 500 ml lapte 1.5% grasime
- 2 linguri slim sugar
- 1 lingura esenta de fistic
***Glazura:
- 3 linguri lapte praf 0.1 % grasime
- 1 lingurita slim sugar
- 2 linguri lapte rece 1.5% grasime


Albusurile le-am batut spuma tare cu un praf de sare. Continuand mixarea la viteza maxima, am incorporat in spuma de albusuri galbenusurile si indulcitorul.


Intr-un castronel am amestecat nessul cu taratele de ovaz. Acest amestec l-am incorporat in spuma dulce de oua cu ajutorul unui tel, cu miscari usoare.


Am turnat totul in tava mare de la aragaz, captusita in prealabil cu hartie de copt. Am nivelat frumos si am bagat tava in cuptor, pe raftul de sus, la foc mediu spre mare, pentru 25 minute.


Intre timp am pregatit budinca de mac. Intr-o craticioara am pus la fiert 400 ml lapte. Praful de budinca, indulcitorul, esenta de fistic, macul si 100 ml lapte rece le-am amestecat intr-un alt vas. Cand laptele s-a infierbantat, am turnat in el amestecul din celalalt vas. Focul se pastreaza mic! Cu un tel am amestecat mereu, pentru a impiedica lipirea budincii de vas. Cand compozitia s-a ingrosat, am oprit focul.



Am scos blatul din cuptor si am indepartat imediat, cu mare atentie, hartia de copt.


Am asezat blatul inapoi in tava si am nivelat peste el budinca fierbinte.
Am lasat totul asa, sa se raceasca, pentru aproximativ o jumatate de ora.


Dupa ce s-a racit, am rulat cu grija.



Intr-un castronel am amestecat ingredientele pentru glazura.


Am uns rulada cu glazura si am bagat-o in frigider peste noapte.


A doua zi glazura este intarita, iar rulada se feliaza foarte frumos ♥♥♥


Este o rulada frageda si delicioasa, iar in sectiune arata foarte frumos ♥♥♥



Da, merge luata si la pachetel :D


Budinca cu mac mi-a placut foarte mult ♥♥♥ Blatul este tare gustos si combinatia este tare reusita ♥♥♥


Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana