duminică, 23 august 2015

Salata de conopida cu maioneza


Desi m-am inscris de luna trecuta la provocarea Weekend cu spor, abia de luna aceasta particip activ.
 In luna august blogul propus pentru rafoire este Hai sa gatim cu Mishu!. Nu a fost greu sa aleg reteta pentru participare pentru ca am cautat dupa un ingredient precis: conopida.
Prima reteta care mi-a sarit in ochi a fost Conopida cu maioneza si am realizat ca anul acesta nu am facut deloc aceasta salata delicioasa. Eram convinsa ca o am postata si pe blog, mai ales ca o prepar destul de des, dar dupa o cautare amanuntita mi-am dat seama ca am omis publicarea ei pana acum. Fata de datile trecute, am ascultat sfatul lui Mishu si am adaugat si putin usturoi si trebuie sa recunosc ca a iesit mult mai buna ♥♥♥


Ingrediente:
- o conopida medie (aproximativ 1 kg)
- jumatate portie maioneza rapida (cealalta jumatate am folosit-o la o alta salata, de ciuperci)
- un catel de usturoi
- piper negru macinat
- sare


Conopida, taiata in buchetele, am fiert-o in apa cu o lingurita de sare. Nu trebuie fiarta mult timp, doar pana intra furculita usor in ea (aproximativ 15 minute din momentul fierberii). Am scurs-o bine de apa si am lasat-o sa se raceasca bine.
Catelul de usturoi l-am razuit pe razuitoarea fina.
Conopida rece am maruntit-o cu ajutorul unei furculite si am pus-o intr-un castron. Am adaugat maioneza, usturoiul razuit, si piper macinat. Am amestecat cu grija si apoi am potrivit gustul de sare.


Nu am adaugat sare de la inceput deoarece maioneza are in compozitia ei sare si conopida a fost fiarta in apa cu sare, deci se adauga sare la sfarsit si doar daca mai este nevoie.


Este o salata usor de facut si pur si simplu delicioasa ♥♥♥ Usturoiul chiar se potriveste in aceasta salata si va sfatuiesc sa nu-l ocoliti.



Sa ne fie de bine!

P.S. Nu aruncati apa in care ati fiert conopida!!! Este o zeama tare buna pentru o supa sau o ciorba ♥♥♥

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana