miercuri, 8 aprilie 2015

Tort dukan roz cu aroma de portocale rosii


Pentru imbratisarea virtuala din luna aprilie, dedic acest tort roz Cristinei - Arome si culori, viitoare mamica de printesa, actuala mamica de flacau falnic, gospodina harnicuta si inspirata, autoare de torturi fabuloase si mancaruri fotogenice si delicioase si bloggerita admirata de o gramada de lume ♥♥♥

Cristina draga, mi-ai fost inspiratie de foarte multe ori si te admir foarte mult. Multumesc frumos pentru toate ideile frumoase ce le-ai publicat pe blogul tau si pentru sustinerea ta neconditionata atunci cand am avut nevoie! Iti dedic cu drag acest tort, chiar daca este dietetic, si iti doresc sarbatori luminate si vesele alaturi de cei dragi!

Ingrediente:
***Blat:
- 5 oua
- 3 linguri tarate de grau
- 1 lingura tarate psyllium
- 1 plic budinca de lamaie
- 3 linguri lapte praf 0.1% grasime
- 3 linguri eritritol cu stevia 1:4
- 1 lingurita praf de copt
- 1 lingura esenta de portocale rosii
***Crema:
- 500g iaurt (Pilos 0.1% grasime)
- 3 linguri eritritol cu stevia 1:4
- 3 linguri lapte praf 0.1% grasime
- 1 lingura esenta de portocale rosii
- 1 pliculet gelatina granule (10g)


Pentru blat am batut spuma tare albusurile cu un praf de sare. Continuand mixarea la viteza maxima, am adaugat in spuma galbenusurile, eritritolul si esenta de portocale rosii.


Intr-un castronel am amestecat taratele cu laptele praf, praful de budinca si praful de copt, iar acest amestec l-am incorporat in spuma dulce de oua cu ajutorul unui tel, cu miscari usoare.


Compozitia rezultata am turnat-o intr-o tava metalica rotunda (22 cm), captusita pe fund cu hartie de copt.


Am copt blatul in cuptorasul electric, foc sus si jos cu ventilatie, la 160 grade pentru 25 minute si la 140 grade inca 15 minute.


Am scos blatul pe un gratar si l-am lasat sa se racoreasca pana am pregatit crema.
Pentru crema am pus la hidratat gelatina in 100 ml apa rece pentru 10 minute, apoi am topit-o la bain-marie. Am mixat iaurtul cu laptele praf, eritritolul cu stevia si esenta de portocale rosii. La urma am adaugat si gelatina topita si am amestecat bine.
Blatul l-am taiat in doua foi si tava in care am copt blatul am captusit-o cu folie de plastic.


Am asezat in tava prima foaie de blat si am turnat deasupra ei 3/4 din crema.


Peste crema am asezat a doua foaie de blat si am nivelat deasupra ei restul de crema.


Am bagat tava la frigider peste noapte.
A doua zi am scos tortul pe un platou si am indepartat cu grija folia de plastic.
Inimioarele de zahar folosite pentru decor au fost indepartate de pe felia mea.


Se feliaza foarte frumos si este foarte aromat si bun ♥♥♥





Sa ne fie de bine!
Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PP, incepand cu faza de croaziera.

P.S. Parada imbratisarilor virtuale din luna aprilie va fi gazduita de Cerasela - Bunatati de prin lume adunate.

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana