vineri, 24 aprilie 2015

Fish and chips - dukan style



Aceasta cina s-a nascut in urma unei provocari culinare de pe grupul "La masa cu Dukan". Trebuia sa facem ceva bun cu peste. Eu aveam un rest de hamsii coapte la cuptor si m-am gandit sa le transform in chiftele/crochete. In plus vroiam sa incerc "cartofii prajiti" din pastarnac, pe care ii aveam pe lista de multa vreme, asa ca le-am facut cunostinta in farfurie cu chiftelele de peste.
Au fost extrem de bune atat chiftelele cat si pastarnacul prajit, deci aceasta varianta de fish and chips merita prezentata pe blog ♥♥♥

Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PL, incepand cu faza de croaziera.

Pentru crochete am folosit urmatoarele ingrediente:
- aproximativ 200g hamsie condimentata coapta la cuptor
- 2 oua
- 1 lingura gluten
- 1 legatura patrunjel
- 1 morcov
- 1 lingura tarate grau pentru tavalit


 Pestele l-am mixat bine cu ouale si glutenul, apoi am adaugat patrunjelul verde si morcovul crud. Am mixat bine.




Din pasta rezultata am format bastoane grosute pe care le-am tavalit prin tarate de grau.


Am copt crochetele in dry cooker, incinsa in prealabil, cu capacul pus, cate 5 minute pe fiecare parte.


Gata! Sunt bune rau, chiar daca sunt excesiv de verzi  Nu am folosit alte condimente si nici sare, pentru ca pestele era destul de condimentat.


Am facut apoi pastarnacul prajit: am curatat radacina de pastarnac de coaja, am taiat-o ca pe cartofii pentru prajit si am presarat sare, usturoi granulat si boia afumata.


Am prajit pastarnacul in dry cooker, incinsa in prealabil, cateva minute doar.


La final le-am asezat pe toate pe farfurii.


Noi le-am servit cu hrean ras si kechup dulce fara zahar si tare ne-au mai placut ♥♥♥


Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana