vineri, 3 aprilie 2015

Chec aperitiv - dukan style


Si daca tot am inceput parada checurilor, azi defilez pe blog tot cu o reteta de chec. Este tot un chec aperitiv, ca si checul aperitiv cu somon si marar, doar ca este facut cu alte ingrediente si nu contine tarate de ovaz. Se feliaza foarte frumos si este foarte bun ♥♥♥

Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PP incepand chiar din faza de atac.

Ingrediente:
- 4 oua
- 3 linguri crema de branza (Ehrmann 0.2%)
- 1 lingurita mustar fara zahar
- 2 linguri tarate de grau
- 2 linguri gluten
- 1 lingura tarate psyllium
- 1 lingurita praf de copt
- 3 linguri lapte rece
- 200g friptura taiata cubulete (eu am avut piept de pui la gratar)
- sare si piper negru macinat


Albusurile le-am batut spuma tare cu un praf de sare.
Galbenusurile le-am mixat cu restul ingredientelor, mai putin laptele si carnea. In aceasta compozitie vartoasa am mixat 3 linguri spuma de albus.


La final am adaugat laptele si carnea, apoi am incorporat usor, cu un tel, si restul de spuma de albusuri.



Amestecul rezultat l-am turnat intr-o tava din silicon pentru chec si l-am nivelat frumos.


Am bagat tava in cuptorul electric, la 160 grade, foc sus si jos cu ventilatie, pentru 40 minute.


Am scos checul din tava si l-am pus pe un gratar sa se raceasca bine.


Dupa ce s-a racit s-a feliat foarte frumos.


Este un chec pufos si foarte bun ♥♥♥ A fost perfect la micul dejun langa cafea, dar si la pachetel.


Tare mult mi-a placut ♥♥♥ Sa-mi fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana