marți, 3 februarie 2015

Fursecuri cu cacao - dukan style


Am incercat o multime de retete in cautarea biscuitilor dukan perfecti si tot nu am reusit (pana acum!) sa gasesc reteta perfecta din care sa rezulte biscuiti crocanti si sfaramiciosi. Totusi, incercarile mele nu se pot numi esecuri, pentru ca mereu a rezultat in urma lor un desert bun si aromat. Incercarile mele pentru obtinerea biscuitilor conformi le puteti vedea si la urmatoarele retete:
Biscuiti dukan cu lamaie - un desert absolut delicios ♥♥♥
Biscuite cu tarate de ovaz - la microunde - rapid si gustos ♥♥♥
Saratele Dukan cu chimen - perfect aromate ♥♥♥
De aceasta data am vrut sa pun faina de konjac la incercare si speram sa obtin cu ajutorul ei o coca mai inchegata. Rezultatul? Nu au iesit biscuiti, asa cum vroiam, dar au iesit fursecuri minunate, moi si ciocolatoase. Au fost perfecte la cafeluta de dimineata ♥♥♥

Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PP, incepand cu faza de croaziera.

Ingrediente (20 bucati fursecuri):
- 3 oua
- 4 linguri tarate ovaz
- 1 lingura rasa faina de konjac
- 6 linguri lapte praf 0.1% grasime
- 1 plic budinca de ciocolata
- 2 linguri eritritol cu stevia
- 100 ml lapte 1.5% grasime
- 2 lingurite esenta de nuca
- 1 lingurita praf de copt


Toate ingredientele enumerate mai sus le-am mixat bine intr-un castron.


Castronul l-am pus in camara unde l-am "uitat" 24 ore.
Compozitia a devenit vascoasa ca o crema inchegata, dupa cum se observa in imaginile de mai jos.



Intr-o tava captusita cu hartie de copt am pus mici gramajoare de coca cu ajutorul unei lingurite.


Tava am bagat-o in cuptorul cald, pe raftul de sus, la foc mediu spre mare, pentru aproximativ 30 minute.
La copt coca s-a latit in tava si a crescut un pic.


Fursecurile se desprind foarte usor una de alta si de hartia de copt.


Se pot lasa simple, dar eu le-am pudrat cu putin lapte praf 0.1% grasime sa arate mai bine.



Sunt foarte bune si satioase, iar gustul de nuca se impleteste perfect cu aroma de ciocolata ♥♥♥


Iata cum arata in sectiune:


Cautarile pentru biscuitii perfecti continua. Pana atunci imi ostoiesc pofta cu aceste fursecuri minunate ♥♥♥
Sa-mi fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana