miercuri, 7 ianuarie 2015

Negresa cu branza de vaci, mere si dulceata de ardei iute


A trecut jumatate de an de cand am facut aceasta negresa si eu tot nu am apucat sa o laud pe blog! Azi, verificand retetele din lista de postari in asteptare, am dat peste aceasta reteta care astepta cuminte sa o bag in seama. Nu am mai amanat-o, chiar daca aveam alta reteta in plan, prin urmare azi defilez pe blog cu o reteta inedita de desert, un pic ciudat, dar delicios si foarte aromat ♥♥♥ Se prepara foarte usor si rezultatul este garantat!

Aceasta negresa am preparat-o pentru ziua mea de nastere, alaturi de rulada cu mere, si a fost foarte laudata de colegii mei ♥♥♥

Ingrediente:
- 1 kg branza de vaci sfaramicioasa
- 200g zahar
- 400 ml apa
- 200 ml ulei
- 3 linguri dulceata de ardei iute
- 3 linguri cacao
- 300g faina
- 2 mere curatate de coaja si taiate cubulete mici
- 1 lingurita bicarbonat de sodiu stins cu o lingurita otet
- 100g fulgi de migdale (optional)


Toate ingredientele se amesteca bine intr-un castron mare. Usor, nu?


Compozitia rezultata am turnat-o intr-o tava (20X30 cm) cu peretii inalti, captusita cu hartie de copt.


Deasupra am presarat fulgii de migdale si i-am presat usor in coca cu spatele unei linguri.


Am bagat tava in cuptor, la foc moderat, pe raftul de sus, pentru o ora. Gata! V-am zis ca este o reteta foarte simpla ♥♥♥


Am lasat-o cateva ore sa se raceasca, apoi am feliat-o.


Se observa in sectiune bucatelele de ardei rosu iute din dulceata de ardei iute. A fost o surpriza foarte placuta in negresa, dandu-i o aroma inedita ♥♥♥



Aceasta negresa are un blat umed, dar dens, moale si foarte bun ♥♥♥
In poza de mai jos se observa si cubuletetele de mar din compozitie:


Trebuie incercata macar o data!


Alte negrese pe acest blog:
Negresa delicioasa dukan
Negresa Dukan insiropata
Negresa Dukan la microunde
Negresa cu caramel si buline din urda dulce
Negresa cu gem si nuci (de post)

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana