sâmbătă, 3 ianuarie 2015

Garnitura de gulie coapta


Anul trecut am scris despre Gulie prajita - cartofi prajiti falsi. Anul acesta vin cu o variatiune pe aceeasi tema. De data asta in loc sa prajesc gulia in tigaie, am copt-o in cuptor.

Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PL, incepand cu faza de croaziera.

Ingrediente:
- gulie
- mix condimente


Gulia am curatat-o de coaja si am feliat-o bastonase lungi, ca pe cartofii pentru prajit.


Am presarat deasupra condimentele si am amestecat bine.


Intr-o tava captusita cu hartie de copt am imprastiat in strat uniform bastonasele de gulie si am bagat tava la cuptor, pe raftul de sus, la foc mediu spre mare, pentru 30 minute.




Am servit alaturi de oua ochi si castravete proaspat. Daca serviti alaturi de tofu sau ciupercute, atunci aveti o masa de post satioasa.


Mie mi-a placut mai mult varianta lor prajita, dar si aceasta a fost buna.
Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana