joi, 11 decembrie 2014

Pateu din ficat de pui - dukan style


Pe Mamy Vio am cunoscut-o prin intermediul grupurilor dukan de pe facebook. Este o doamna cu o imaginatie de invidiat, care gateste numai bunatati si a adaptat foarte multe retete clasice astfel incat sa devina conforme pentru dieta Dukan. Doamna Vio nu are blog, dar are pagina de facebook si acolo posteaza retetele minunate si pozele graitoare.
Daca vreti sa vedeti minunatiile, iata aici pagina ei: Retete DU - KAN   Mamy Vio.
Pentru ca-mi este draga si pentru ca respect si admir munca ei, in luna decembrie ii dedic ei imbratisarea mea virtuala.
Parada imbratisarilor virtuale postate pana in 15 decembrie va fi gazduita de Maria - Zambetania.
Reteta de fata este o reteta marca Mamy Vio si este o reteta conforma cu dieta Montignac - faza I si cu dieta Dukan - zile PP incepand chiar din faza de atac.
Atentie! Nu faceti cantitate mai mare decat daca aveti multi oameni la masa sau faceti cadouri! Pateul acesta, pentru ca nu contine grasime, nu se pastreaza multa vreme. Trebuie consumat in maxim o saptamana, altfel se strica!

Ingrediente:
- 300g ficatei de pui
- lapte degresat cat sa acopere ficateii
- 3 oua
- o ceapa rosie
- 275g branza de vaci 0.5% grasime (Pilos)
- 100 ml lapte 1.5% grasime
- 1 lingurita mustar fara zahar
- sare si piper macinat
- 1 lingurita mix ierburi italiene


Ficateii spalati bine de sange in multa apa rece i-am pus intr-un castron si i-am acoperit cu lapte. Am pus un capac peste castron si l-am bagat la frigider pentru vreo doua ore.
Dupa ce a trecut acest timp, am scurs ficateii de laptele in care au stat si am aruncat acest lapte.
In vasul blenderului am pus ficateii scursi, laptele, ceapa rosie, ouale, branza de vaci, mustarul si condimentele.



Am mixat bine cateva minute, la viteza maxima. Rezulta o compozitie lichida si omogena.


Aceasta compozitie am turnat-o in borcanele mici. Mie mi-au iesit 5 borcanele.


Intr-o cratita inalta am pus un prosopel de bucatarie si am asezat borcanelele, apoi am turnata apa pana aproape de capace.


Am pus cratita la foc mediu si am lasat sa fiarba o ora din momentul in care a inceput sa clocoteasca apa.
Pentru ca am umplut borcanelele pana sus, am impresia ca a iesit ceva zeama din borcane in timpul fiertului, altfel nu-mi explic colorarea apei din cratita. Data viitoare voi umple borcanelele doar pe trei sferturi.


Am lasat borcanele sa se raceasca in apa in care le-am fiert, apoi le-am scos din apa, le-am sters bine si le-am bagat in frigider.
Pateul a iesit foarte bun, cremos si fin ♥♥♥ Junioara mea a facut o pasiune pentru el ♥♥♥


Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana