marți, 9 decembrie 2014

Clatite dukan


Clatite conforme cu dieta Dukan am mai facut eu si le-am postat pe blog:
Mini-clatite cu chimen
Mini clatite dukan cu flori de salcam
Pancakes cu scortisoara - dukan
Pancakes Dukan cu dulceata de salcam si crema de lamaie
Tortulet de clatite cu crema de cocos - dukan style
Tortulet dietetic cu cacao si branza de vaci
Reteta asta de clatite este un pic diferita fata de retetele deja postate si pentru ca mi-au placut foarte mult, atat la gust cat si ca aspect, am zis sa postez pe blog pentru inspiratie si aducere aminte.

Aceste clatite sunt conforme cu dieta Dukan - zile PP, incepand cu faza de croaziera.

Ingrediente:
- 3 oua
- 2 linguri tarate de ovaz (Pirifan)
- 1 lingura tarate de grau (Sanovita)
- 1 lingura tarate psyllium (Sanovita)
- 1 lingura amidon de porumb
- 10 linguri lapte 1.5% grasime
- 5 linguri apa minerala
- 2 linguri indulcitor pudra (Clio)
- un pic de ulei de masline pentru uns tigaia


Pentru a umple clatitele am facut o crema rapida din 250g crema de branza proaspata (0.2% grasime) mixata cu 2 linguri indulcitor pudra (Clio), 1 lingurita cacao si un strop de esenta de rom.
Puteti umple clatitele cu orice altceva va place, deci aceasta umplutura nu este obligatorie.



Toate ingredientele pentru clatite le-am amestecat bine intr-un castron si le-am lasat 10 minute sa se odihneasca.


Intr-o tigaie anti-aderenta, unsa cu un servetel imbibat cu ulei de masline, am turnat cate un polonic de compozitie. Eu nu mi-am batut capul cu forma clatitelor si nu am tinut mortis sa iasa rotunde.


Cu ajutorul unei palete de silicon am intors clatitele si pe partea cealalta.


Gata!
Nu a mai ramas decat sa le ung cu crema de branza si sa le rulez.


Mie mi-au iesit 8 clatite mari. Doua nu apar in poze pentru ca au fost mancate rapid de un pofticios mic.


Au fost foarte bune si-mi place mult culoarea lor ♥♥♥


Alaturi de o cafea sau de un pahar cu lapte cald pot fi un mic-dejun foarte gustos si satios.


Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana